Rămâneți conectați

On The Go

Gucci va finanța restaurarea stâncii Tarpeian

Publicat

pe

Stânca Tarpeian

Brandul italian de modă Gucci va susține financiar restaurarea stâncii Tarpeian, aflată aproape de Forumul Roman, locul de pe care romanii aruncau trădătorii.

Stânca Tarpeian a fost neglijată de autortiățile locale din Roma și a început să să degradeze rapid în ultima perioadă și foarte mulți turiști care vizitează Colina Capitolină nici nu realizează că aici se află o parte fascinantă din istoria Romei.

Stânca Tarpeian a primit numele după numele fetei unui comandant roman care, atunci când Roma se afla sub asediul Sabinilor, a tradăt orașul și a deschis porțile invadatorilor. Totul pentru a-și putea păstra brățările de aur. În schimb, luptătorii sabini au omorăt-o și au aruncat-o la poalele stâncii care-i poartă numele.

Fiind foarte aproape de Capitoliu, de aici s-a născut și cunoscuta maximă „De la Capitoliu la Stânca Tarpeiană nu-i decât un pas”, scoțând în evidență faptul că soarta oamenilor politici din Roma se poate schimba oricând.

Lucrările de restaurare nu se vor limita doar la Stânca Tarpeiană ci vor cuprinde toată zona din jur, inclusiv grădinile și vor dura aproximativ un an și jumătate, toate costurile fiind suportate de Gucci .

Nu este pentru prima oară când un brand italian susține restaurarea unor opere de patrimoniu, autoritățile italiene bazându-se pe acest ajutor. Italia are cele mai multe sit-uri Unesco din lume, dar în același timp alocă foarte puțini bani publici pentru susținerea culturii.

Brandurile se bucură de prestigiul oferit de restaurarea acestor lucrări de artă, dar și de privilegiul de a organiza evenimente în zonele istorice și de a-și asocia numele cu obiectivele turistice ale Italiei.

Descoperă și: Dubai Miracle Garden: cel mai instagramabil loc din Dubai

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

On The Go

Dubai Tourism lansează programul Futurism 2019

Publicat

pe

Futurism 2019

Departamentul de Turism și Comerț din Dubai (Dubai Tourism) a dat startul celei de-a treia ediții a programului Futurism, o platformă antreprenorială globală dedicată start-up-urilor din tehnologie.

Având ca obiectiv schimbarea paradigmei din cadrul ecosistemului industriei pentru a contribui la crearea de experiențe turistice inovatoare, cea de-a treia ediție este organizată în colaborare cu Accenture (NYSE: ACN), o companie de vârf din domeniul serviciilor profesionale, contribuind astfel la succesul programului anual dedicat start-up-urilor, care are sprijinul permanent al partenerilor și investitorilor din industrie.

Programul Futurism 2019 invită antreprenorii să se înscrie până pe 5 august 2019.

Având ca scop principal transformarea experiențelor turistice, start-up-urile vor da dovadă de inovare tehnologică cu soluții care să contribuie la dezvoltarea următoarelor teme futuriste;

  • Hiper-personalizare – Utilizarea informațiilor consumatorilor prin intermediul instrumentelor de analiză a datelor pentru a personaliza experiențele vizitatorilor
  • Călătorii conectate – Oferirea de experiențe turistice fără întreruperi prin eliminarea limitelor dintre serviciile de aviație, ospitalitate și serviciile la destinație
  • Digitalizarea operațiunilor – Utilizarea roboticii, a inteligenței artificiale și a învățării automate pentru a optimiza operațiuni din industrie, cum ar fi inventarele, plățile, rezervările sau gestionarea forței de muncă
  • Prima opțiune în materie de destinații – Încurajarea călătorilor din întreaga lume să aleagă Dubai atunci când decid să călătorească
  • Călătorii prietenoase cu mediul – Utilizarea tehnologiei și inovației pentru a sprijini călătoriile sustenabile, ca parte a Programului pentru un turism sustenabil coordonat de Dubai
  • Experiențe „figitale” – Tehnologie care duce la convergența punctelor de contact fizice și digitale în cadrul călătoriilor în scopuri turistice pentru a crea experiențe unitare și pentru a îmbunătăți gradul de implicare a clienților

Dubai Tourism va anunța start-up-ul câștigător, precum și competitorul clasat pe locul al doilea, care au șansa de a câștiga un premiu în valoare de 100.000 AED sub formă de capital inițial pentru start-up. Pe lângă licențiere, câștigătorul va primi vizele relevante pentru Dubai, spațiu pentru birouri și șansa de a obține o nouă finanțare în viitor.

Descoperă și: Dubai Miracle Garden: cel mai instagramabil loc din Dubai

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare

On The Go

RTB House: Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital

Publicat

pe

RTB House - marketing digital

Jumătate din investițiile în marketing realizate anul trecut de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital.

Pentru 2019, nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distribuția către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat.

RTB House estimează că specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing. Totodată, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică.

În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale. Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.

Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.

Cătălin Emilian - RTB House

Cătălin Emilian – RTB House

„Tehnologia deep learning ajută la îmbunătățirea performanțelor campaniilor, pentru că permite o targetare mult mai precisă. Algoritmii avansați analizează și determină nevoile utilizatorilor mult mai rapid și cu o acuratețe mult mai mare cu ajutorul tehnologiei deep learning. Noile date obținute îi ajută pe marketeri să ajungă mult mai departe. Într-o industrie cum este cea a turismului, în care portofoliul de produse este unul vast și divers, ai la dispoziție doar câteva milisecunde să iei cea mai bună decizie și să livrezi oferta care să se potrivească cel mai bine cu preferințele fiecărui utilizator în parte. Analizele detaliate obținute cu ajutorul algoritmilor deep learning permit afișarea rapidă a unor oferte personalizate rapid și croite după nevoile fiecărui consumator. Rezultatul este o campanie mult mai eficientă, în care advertiserii să livreze utilizatorilor doar ofertele relevante”, declară Cătălin Emilian, Country Manager RTB House România și Bulgaria.

Campaniile create cu ajutorul deep learning aduc cu până la 41% mai multe click-uri

Tehnologia deep learning permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci și a mai multor tipuri secundate de date, de informații.

„Dacă ar fi să ne raportăm limbajul corpului, dacă analizezi cele mai mici expresii poți să-ți dai seama inclusiv de intențiile care se află la nivelul subconștientului. Algoritmii deep learning utilizează o tactică similară, făcând posibilă analiza componentelor mai puțin vizibile din comportamentul utilizatorilor”, completează Cătălin Emilian.

Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin și să prezică ținta de achiziție. Cu alte cuvinte, putem afla cu exactitate ce își dorește. De cealaltă parte, algoritmii clasici pot doar să estimeze ce tipuri de produse ar putea atrage atenția consumatorului.

Potrivit datelor RTB House, campaniile derulate cu ajutorul deep learning au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice. O astfel de creștere poate fi esențială într-un domeniu precum cel al turismului, al modei sau în magazinele care oferă un portofoliu divers de produse, domenii în care numărul de oferte între diversele categorii de produse este aproape nelimitat.

Deep learning devine și o unealtă prin care marketerii să-și eficientizeze la maximum cheltuielile de marketing, care generează rezultate mult mai bune pentru diverse industrii, începând cu piața auto și divertisment, până la piața de marketing. Cu ajutorul deep learning industria de turism poate să genereze în timp real oferte cu prețuri, pachete și rezervări alese în funcție de fiecare utilizator. Rezultatul final nu este doar o îmbunătățire a experienței și a nivelului de satisfacție ale utilizatorului, dar și crearea de campanii programatice mult mai eficiente.

Citește și: Experiență extremă în Carpați cu UTV-uri Yamaha YXZ1000R

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare

On The Go

Red Bull Illume Image Quest 2019: ultima săptămână în care fotografii își mai pot înscrie în competiție fotografiile din lumea sporturilor de aventură și acțiune

Publicat

pe

Red Bull Illume 2019

Fotografii pasionații să surprindă cadre spectaculoase din lumea sporturilor de aventură și acțiune mai au doar câteva zile să-și înscrie creațiile în competiția Red Bull Illume Image Quest 2019.

Lumea fotografiei din sporturile de aventură și acțiune este plină de momente spectaculoase, iar competiția Red Bull Illume Image Quest 2019 scoate exact asta în evidență. Dacă și tu ai tras un cadru care-ți taie respirația, este timpul să-l faci cunoscut în întreaga lume!

Suntem în ultima săptămână în care se mai pot înscrie fotografii în competiția care a scos la iveală, la precedentele patru ediții, imagini senzaționale din lumea sporturilor de aventură și acțiune.

În concurs se pot înscrie până la 100 de fotografii, ceea ce înseamnă 100 de șanse de a câștiga, iar dacă nu ești încă sigur că ai cadrul câștigător, mai sunt 10 categorii la care poți participa cu imaginile tale și să le prezinți astfel lumii întregi.

Pentru categoria Best of Instagram by SanDisk înscrierile sunt deja închise, dar pentru toate celelalte categorii fotografiile se mai pot trimite pe http://www.redbullillume.com/, site-ul oficial al competiției, până pe 31 iulie.

Iată și care sunt categoriile la care fotografii profesioniști sau amatori își pot înscrie creațiile:

  • Creative by Skylum: este singura categoria care permite prelucrarea fotografiilor, fără nicio limită impusă creativității. Este o categorie open așa că poți să dai frâu liber imaginației.
  • Emerging by Red Bull Photography: este categoria dedicată tinerelor talente, imaginile acceptate în concurs fiind cele ale fotografilor sub 25 de ani.
  • Energy: imagini care scot în evidență forța care îi face pe sportivi să performeze
  • Innovation by Sony: imagini cu un unghi unic de abordare, ceva ce nu s-a mai văzut până acum, o fotografie pur creativă.
  • Lifestyle: imagini care suprind cultura și stilul de viață, înainte și după competiție, din lumea sporturilor de acțiune.
  • Masterpiece by EyeEm: o categorie în care trebuie înscrisă cea mai tare fotografie din portofoliu din care să reiasă talentul tău artistic și stilul inconfundabil.
  • Moving Image: este o categorie în care sunt acceptate secvențe în mișcare din lumea sporturilor de acțiune și aventură cu o durată între 5 și 30 de secunde.
  • Playground: aici se pot înscrie fotografii spectaculoase care suprind locul de desfășurare al evenimentelor, peisaje și alte elemente din locul în care se desfășoară acțiunea.
  • RAW: imagini fără niciun fel de prelucrare. Compoziție, expunere, lumină. Totul se face direct din camera foto.
  • Wings: acea imagine care suprinde sportivul în timpul săriturii sau în cădere liberă. Practic exact când se află în mijlocul acțiunii.

Toate fotografiile vor fi analizate de un juriu internațional, format din 50 de editori foto de la publicații renumite la nivel mondial, care nu vor căuta doar acea fotografie spectaculoasă, ci vor căuta fotografii care să se potrivească perfect în fiecare categorie.

Premiile totale depășesc 100.000 de euro, iar autorii celor mai bune imagini vor fi invitați la ceremonia specială de decernare a premiilor. Apoi, în 2020, cele mai bune imagini selectate vor fi expuse în cadrul Global Exhibit Tour, turneul care va ajunge în cele mai importante capitale și hub-uri culturale din lume, dar și într-o carte specială în ediție limitată, încântând astfel milioane de pasionați la nivel mondial.

Înscrierile fotografiilor la cea de-a cincea ediție Red Bull Illume Image Quest se pot face până pe data de 31 iulie, 2019.

Despre Red Bull Illume:

Red Bull Illume este cel mai mare concurs internațional de fotografie dedicat sporturilor de acțiune și aventură. Înglobează cele mai creative și captivante fotografii de pe planetă și își propune să aducă lumea sporturilor de acțiune mai aproape de public. Red Bull Illume Image Quest 2019 este a cincea ediție a concursului, după cele din 2007, 2010, 2013 și 2016.

Un juriu internațional, format din 50 de editori foto de la publicații renumite la nivel mondial, va selecta cele mai bune 55 de imagini și îi va nominaliza pe cei 11 câștigători ai categoriilor și pe marele câștigător care va fi prezentat în cadrul ceremoniei organizate la Muzeul Fotografiei Montante din Kronplatz, Italia, pe 20 noiembrie, 2019.

În 2016, au intrat în concurs un număr record de 34.624 de imagini trimise de 5.646 de fotografi din 120 de țări. Marele câștigător a fost Lorenz Holder, care a câștigat competiția pentru a doua oară consecutiv.

Partenerii oficiali din 2019 sunt Sony, lider la nivel mondial în ceea ce privește fotografia digitală, SanDisk, lider mondial în ceea ce privește dispozitivele de stocare digitală, Skylum, producătorul suitei de editare foto Luminar 3 și COOPH, producător de accesorii pentru fotografi.

Citește și: Experiență extremă în Carpați cu UTV-uri Yamaha YXZ1000R

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Advertisement
City Break08 iulie 2019

Alex Filip a explorat Marsilia în alergare

Alex Filip este pasionat de alergare și bicicletă și indiferent de orașul în care ajunge, sigur iese la o tură....

On The Go01 iulie 2019

Sfaturi pentru un road trip fără griji în vacanța de vară

Temperaturile sunt din ce în ce mai ridicate și singurul lucru la care te mai gândești este vacanța de vară....

Bari - Italia Bari - Italia
City Break03 iunie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Bari

La doar două ore de zbor cu avionul de București și extrem de accesibil ca preț, Bari, un oraș de...

Running Break Running Break
City Break02 iunie 2019

RUNNING BREAK: Locuri cool de alergare în Lisabona, Paris și Viena

Dacă ești pasionat de alergare, cel mai probabil fiecare city break se transformă într-un „running break”. Așa că avem câteva...

Marsilia Marsilia
City Break11 mai 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Marsilia

Marsilia, cel mai vechi oraș din Franța, are un trecut bogat, însă și un prezent frumos, cu peste 300 de...

Malaga Malaga
City Break25 aprilie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Malaga

Malaga este un oraș plin de viață, cu o gastronomie excelentă și o clima perfectă. Bine ai ajuns într-unul din...

Palma de Mallorca Palma de Mallorca
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Palma de Mallorca

Palma de Mallorca este una dintre cele mai căutate destinații de vacanță din Spania. Avem și noi câteva recomandări ca...

Viena Viena
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Viena

Viena este o combinație genială între grandoarea istorică și frenezia unei capitale moderne. Și avem câteva ponturi ca tu să...

Munchen - Germania Munchen - Germania
City Break04 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în München

München, capitala landului Bavaria din Germania, este un loc uluitor din toate punctele de vedere. Și avem câteva recomandări pentru...

Funchal Funchal
City Break26 februarie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Funchal

Cu o marina complet refăcută, cafenele cosmopolite și  restaurante gourmet, Funchal este un oraș modern perfect pentru un city break...

Advertisement

Trending