On The Go
Bucureștiul, de 4 ani capitală termală și destinație de wellness renumită pe plan internațional
Published
5 years agoon
Trei milioane de români, adică aproape 1 din 5 români care locuiesc în țară, și un milion de turiști străini au vizitat Therme în cei patru ani de la deschiderea complexului termal din nordul Bucureștiului.
Capitala este astfel, de 4 ani, pe harta europeană și mondială a turismului de wellness și relaxare. Therme, cel mai mare centru de relaxare și wellness construit greenfield din Europa dar și cea mai exotică destinație din România 365 de zile pe an, atrage turiști nu doar din București sau din alte orașe ale țării ci și multi turiști străini, peste 25 % dintre clienții centrului provenind din țări precum Italia, Bulgaria, Israel, UK, Germania sau SUA.
Bucureștiul, pe harta turismului de relaxare și wellness la nivel mondial
Odată cu deschiderea Therme, Bucureștiul a devenit una dintre cele mai importante atracții din zona turismului de relaxare și wellness, alături de prima și cea mai veche capitală termală atestată istoric, Roma.
Capitala României se află pe primul loc în topul destinațiilor turistice din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2019, cu peste 1,4 milioane de turiști care au apelat la serviciile de cazare.
Astfel, Therme se află în top pe lista locurilor de vizitat din România, atât a turiștilor cât și a publicațiilor străine precum TripAdvisor și Culture Trip care recomandă Therme atât pentru unicitatea experienței dar și pentru petrecerea sejurului în România.
Wellness-ul este un trend global în continuă creștere determinat de nevoia oamenilor de a-și recăpăta echilibrul între viața profesionala și cea personală, dedicând mai mult timp pentru relaxarea și bunăstarea individuală. Global Wellness Institute afirmă că economia globală din jurul wellness-ului crește de două ori mai rapid comparativ cu rata creșterii economice.
Românii, din ce în ce mai atrași de locuri exotice și mai pretențiosi în alegerea destinațiilor de petrecere a timpului liber
Apetitul turiștilor români pentru destinații exotice a crescut considerabil. În ultimii ani, românii și-au crescut bugetele de vacanță, călătoresc mai des iar curiozitatea de a descoperi continente și culturi noi i-a condus spre destinații exotice.
‘’Suntem încântați să fim aleși ca destinație de relaxare și wellness de peste patru milioane de români și străini, în doar patru ani de activitate. Ce ne bucură și mai mult este că am atras atenția turiștilor asupra Bucureștiului, plasând capitala pe harta celor mai populare destinații de wellness. Am constatat că românii au un apetit din ce în ce mai mare pentru cultura exoticului dar și a activităților sănătoase. Tocmai de aceea am dezvoltat programe de wellness și activități ce îmbină experiențele culturale inedite cu preparate și activități de care au parte în vacanțe, chiar la ei acasă”, a declarat Andrada Seitan, Director Comunicare Therme București.
Therme, un superlativ exotic al sănătății și relaxării aproape de casă
În cei patru ani de activitate, Therme a pus la dispoziția clienților opt extinderi și noi facilități: un nou corp de 4.000 mp – Galaxy Relax, cea mai mare plajă urbană din Europa – Sands of Therme, cu o suprafață de 30.000 mp, două parcuri tematice cu o suprafață de 10.000 de mp și 20.000 de plante (Feng Shui și Pangeea, unice în Europa) dar și un restaurant-concept care include 12 stații de live cooking și 5 zone de influență culinară, inspirat din viața exploratorului german Alexander von Humboldt.
Totalul investitiilor în această perioadă se ridică la peste 100 milioane de euro iar planurile de dezvoltare cu siguranță nu se vor opri aici.
Therme București este cel mai mare Therme din Europa, având o capacitate de 4.000 de persoane simultan indoor. Cu cele peste 880.000 de plante, pe o suprafață totală înverzită de 18.000 mp, la Therme București se află cea mai mare grădină botanică de interior și exterior din România.
Vizitatorii pot admira peste 3.000 de arbuști și mii de orhidee la interior, dar și 1.500 palmieri, care la rândul lor, reprezintă un alt superlativ – cea mai mare plantație de palmieri indoor de pe continentul european.
Cele trei restaurante Therme, The Mango Tree, Humboldt și Greens au o capacitate totală de 800 locuri și oferă o incursiune în lumea experiențelor culinare exotice. Therme București pune la dispoziția clienților produse proaspete, zi de zi, de cea mai bună calitate și preparate din bucătăria asiatică, mediteraneană, americană, etc.
Sustenabilitatea este un alt principiu care demonstrează viziunea centrului. Din punct de vedere al eficienţei energetice, Therme Bucureşti funcţionează din resurse proprii în proporţie de 80%. Therme a devenit prima construcție din România distinsă cu cea mai înaltă treaptă de certificare acordată unei facilități sustenabile, certificarea LEED Platinum, pentru implementarea de strategii și soluții practice și măsurabile care vizează obținerea unor performanțe ridicate în următoarele categorii: eficiența apei, consumul de energie și atmosferă, materiale și resurse și calitatea mediului înconjurător.
Calitatea apei termale din piscinele Therme, extrasă de la peste 3000 de metri adâncime, filtrată cu cele mai moderne tehnologii și tratată prin ozonare, este certificată de către SGS Insitut Fresenius ( lider mondial în inspecția, verificarea și certificarea calității produselor dintr-o varietate largă de domenii).
Mai mult, European Spas Association a acordat Therme Bucuresti certificarea Thermal Spa of Europe pentru cele mai înalte standarde internaționale de calitate pentru spa-uri și centre medicale de wellness.
Superlativele centrului, tehnologia avansată, design-ul, ambianța exotică la prețuri accesibile, temperatura constantă de 30 de grade tot timpul anului și cele peste 40 de activități de wellness incluse în tariful de acces în fiecare zi sunt doar câteva dintre motivele pentru care Therme București a devenit repede unul dintre locurile preferate din România pentru petrecerea timpului liber.
Pentru primii 4 ani de activitate, cel mai mare complex de wellness, relaxare și distracție din Europa cu ape termale, cifrele vorbesc de la sine, cu un total de 1.460 zile de vacanță într-un paradis urban: 4 milioane vizitatori; 910.000 participanți la ritualurile Aufguss; 3 milioane de cocktail-uri exotice și peste 3,3 milioane de preparate servite; 200 petreceri în piscină; 70 petreceri pe plajă și 150 de concerte live.
Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe Facebook, Instagram și YouTube!
On The Go
Cum te poate ajuta Inteligența Artificială să îți planifici vacanța?
Published
1 week agoon
29 November 2024Unele persoane excelează în planificarea vacanțelor, pe când altele nu au timp și nici răbdare să „cartografieze” fiecare detaliu al unei călătorii. Iată cum puteți folosi planificatorii de călătorie, ce folosesc Inteligența Artificială pentru a vă simplifica viața, pentru a câștiga timp, bani și… inspirație!
În ultimii ani, Inteligența Artificială și-a făcut loc și în industria călătoriilor. Practic, nu trebuie să-ți mai petreci ore întregi căutând frenetic pe Internet informații pentru a-ți organiza itinerariul ideal de călătorie. Prin instrumentele de Inteligența Artificială planificarea vacanței ar putea fi mai rapidă ca niciodată. Iată care sunt câteva dintre cele mai bune instrumente de planificare a călătoriilor AI, sfaturi și „tips-uri” pentru următoarea voastră escapadă, asistat AI.
De ce ar trebui să folosesc AI pentru a-mi planifica următoarea vacanță?
Există multe beneficii! Inteligența artificială vă poate economisi mult timp când vine vorba de cercetarea destinațiilor și a opțiunilor de cazare. Având în vedere toate variabilele posibile, planificarea unei călătorii poate fi uneori copleșitoare.
Fiind gratuite intrumentele de Inteligența Artificială sunt mai accesibile, decât utilizarea serviciilor profesionale de planificare a călătoriilor.
Folosirea AI pentru a planifica o călătorie poate fi excelentă pentru călătorii mai puțin experiementati care nu sunt siguri de unde să înceapă atunci când vine vorba de organizarea unei vacanțe.
Sub sloganul „Transforming tomorrow, today”, evenimentul AI Expo Europe va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra tuturor industriilor, inclusiv cea a călătoriilor. Cea mai mare conferința interactivă din Estul și Centrul Europei, ce vă avea loc pe 6-7 octombrie la București, Radisson Blu va implica profesioniști, lideri și adepți ai inovației, „dreamers, thinkers&doers”, mentori și oameni de afaceri, într-un eveniment unic al acestei industrii ce schimbă lumea!
Primele companii de top care s-au anunțat sunt Google și Nvidia!
Subiecte de discuție vor fi vaste: de la educație, la ecologie, de la domeniul legal la cel al schimbărilor profunde în societate, de la arhitectură și urbanism la artă, dar mai ales impactul asupra meseriilor viitorului!
Pentru mai multe informații, pentru a cumpăra bilete sau pachete promoționale, click aici: www.aiexpoeurope.com
Iată câteva instrumente excelente de planificare a vacanțelor!
De la restrângerea listei de bungalouri pe plajă la generarea de itinerarii în oraș, până la oferirea de inspirație pentru orașele cu o plaja frumoasă, planificatorul de călătorii AI de la Booking elimină „munca de bază” în organizarea unei vacanțe. Funcționalitatea bazată pe Chat poate fi utilizată direct în aplicația mobilă a companiei.
Tripadvisor este o altă companie de turism care valorifică puterea AI pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Folosind funcția Trip Builder de pe site-ul lor, puteți introduce unde doriți să mergeți, ce tipuri de atracții sau tip de vacanță vă interesează, datele potențiale și cu cine călătoriți. În câteva secunde, planificatorul de călătorie AI vă propune un itinerar detaliat care include prețurile și recenziile tuturor experiențelor, restaurantelor și cazărilor sugerate, precum și locațiile acestora pe o hartă.
Platforma de călătorie Expedia oferă o funcționalitate ChatGPT în aplicație pentru a-și ajuta utilizatorii să planifice călătoria. Începând o conversație deschisă în aplicație, membrii pot primi recomandări despre unde să stea unde să meargă, transport, experiențe și atracții, precum și opțiuni de călătorie personalizate bazate pe variabile precum locația hotelului, intervalele de date, prețul și camera.
Avantajul utilizării Gemini peste o căutare pe Google este că rezultatele pot fi mult mai personalizate, făcute pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor dumneavoastră individuale. În plus, software-ul face o mare parte din munca de cercetare pentru tine, trăgând și sintetizând informații din toate colțurile web, astfel încât să nu fie nevoie.
Motorul de căutare de călătorii Kayak are un plugin ChatGPT care vă permite să reduceți timpul de planificare a călătoriei. Tastați orice: „Găsiți-mi o cameră de hotel cu pat dublu în Paris, care este accesibilă cu scaunul cu rotile, este la 15 km de Turnul Eiffel și are micul dejun inclus” și veți primi răspuns. În aplicația Kayak, puteți primi și informații de călătorie la cererea vocală, dacă aveți un dispozitiv compatibil Amazon Alexa.
TripGenie este un asistent de călătorie AI integrat în aplicația mobilă Trip.com. Răspunzând la comenzile text și vocale, planificatorul de călătorie AI poate ajuta la planificarea și rezervarea călătoriilor cu sfaturi și planuri de călătorie cuprinzătoare, precum și un serviciu de rezervare.
Care sunt limitările utilizării AI pentru a planifica o vacanță?
Oricât de utile pot fi instrumentele AI pentru planificarea unei vacanțe, este important să ne amintim că și Inteligența Artificială poate face greșeli. Deoarece își obține datele dintr-o gamă largă de surse de Internet, „planificatorii” de călătorii cu inteligență artificială sunt în general mai de încredere atunci când vine vorba de destinații sau cazare mai cunoscute.
Dacă nu există multe informații disponibile public despre destinația pe care o căutați, instrumente precum ChatGPT ar putea să nu fie complet de încredere sau chiar să inventeze informații. Cel mai bine este să verificați întotdeauna faptele înainte de a rezerva orice prin surse personale ori cu un egent.
Tips-uri pentru utilizarea planificatoarelor de călătorie AI
Fii specific Cu cât criteriile pe care le oferiți unui planificator de călătorie AI sunt mai specifice, cu atât rezultatul va fi, în general, mai util.
Folosește un limbaj corect Deoarece sistemele AI precum ChatGPT se bazează pe modele mari de limbaj, folosirea unui vocabular adecvat poate ajuta. Software-ul va putea să înțeleagă și să răspundă la solicitările tale mai eficient, dacă va recunoaște alegerile lingvistice.
Verificați informațiile AI este hiper inteligentă, dar nu este perfectă! Deși instrumentele de planificare a călătoriilor pot fi puncte de plecare excelente și generatoare de idei, cel mai bine este să verificați orice informație pe care vă bazați pentru vacanța voastră dintr-o sursă credibilă și cu renume. Asistenții AI nu sunt înlocuitori pentru agenții de turism, nu pot rezerva zboruri sau cazare și nu „știu” lucrurile în același mod în care o fac oamenii; ei recunosc doar modele în sursele de date.
On The Go
Wizz Air lansează o nouă rută și mărește frecvența zborurilor pe 11 rute din România
Published
3 weeks agoon
14 November 2024Wizz Air a anunțat continuarea extinderii bazei sale din București prin adăugarea, în vara anului 2025, a unei alte aeronave Airbus A321neo de ultimă generație. Astfel, flota sa din București va ajunge la 19 aeronave Airbus. Această investiție constantă reflectă angajamentul Wizz Air față de piața din România. Această extindere susține ambițioasa strategie „WIZZ 500” a Wizz Air și urmărește să îmbunătățească semnificativ conectarea României cu alte țări din Europa și nu numai, oferind în același timp mai multe opțiuni de călătorie la un buget accesibil, cu 700.000 de locuri suplimentare pentru vara viitoare.
Bucureștiul are o importanță crucială pentru Wizz Air, care este încântată să își continue extinderea rapidă prin adăugarea unei noi aeronave Airbus de ultimă generație și printr-o creștere cu 14% a capacității de locuri în vara anului 2025, comparativ cu vara anului 2024.
Noua aeronavă Airbus A321neo, care se va alătura flotei din România în luna iulie 2025, va îmbunătăți conexiunile existente prin creșterea frecvențelor pe 11 dintre rutele existente ale Wizz Air din București. De asemenea, o nouă rută de la București către Chișinău va fi lansată începând cu 30 martie 2025. Vânzările pentru această rută vor fi disponibile începând cu 14 noiembrie 2024, cu prețuri ce pornesc de la 159 RON. Această extindere reflectă angajamentul Wizz Air de a răspunde nevoilor dinamice ale călătorilor din România, oferindu-le mai multe opțiuni și flexibilitate atât pentru călătoriile de vacanță cât și pentru cele de afaceri.
De la începerea operațiunilor în România în 2006, Wizz Air și-a sporit constant investițiile în țară, recunoscând-o ca fiind o piață crucială pentru companie. Astăzi, Wizz Air operează o rețea diversificată de 189 de rute cu tarife reduse, de pe 12 aeroporturi din România, conectând pasagerii la 86 de destinații din 27 de țări. De-a lungul celor 18 ani de dezvoltare continuă, compania aeriană a stabilit șase baze operaționale în țară în București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Craiova și Sibiu, având peste 1.400 de angajați în România, și sprijinind indirect peste 9.200 de locuri de muncă locale în industriile conexe.
Mauro Peneda, Directorul General, Wizz Air Malta, adeclarat: „Suntem mândri de poziția de lider de piață în România cu o cotă de 35% și suntem încântați să ne extindem în continuare rețeaua de pe Aeroportul București Otopeni, introducând o nouă rută spre Chișinău și crescând simultan frecvențele pe 11 rute existente din București. Această extindere va adăuga anual 700.000 de locuri noi puse în vânzare pentru pasagerii care călătoresc spre și dinspre București din vara anului viitor, asigurând o creștere a capacității cu 14% față de vara trecută. Anunțul de astăzi subliniază angajamentul nostru față de piața din România, o piatră de temelie pentru Wizz Air, pe măsură ce ne continuăm expansiunea către obiectivul „WIZZ 500”. Pe măsură ce ne dezvoltăm, suntem mândri să contribuim la economia românească prin crearea de locuri de muncă și sperăm că această creștere ne va consolida și mai mult rolul de companie aeriană preferată a românilor.”
De la primul său zbor din București în 2007 compania a devenit o alegere preferată pentru călătorii accesibile. Ca parte a angajamentului Wizz Air pentru sustenabilitate, compania aeriană continuă să opereze una dintre cele mai tinere și mai eficiente flote din industrie, consolidându-și poziția de lider responsabil.
RUTĂ NOUĂ
Frecvența | Tarife de la | Ruta | |
București – Chișinău | De luni până duminică (zilnic) | 159 RON / 29,99 EUR | 30 martie 2025 |
ACTUALIZĂRI ALE FRECVENȚEI
Ruta | Zboruri săptămânale |
București – Barcelona | 14 → 16 |
București – Tel Aviv | 13 → 14 |
București – Bari | 10 → 12 |
București – Madrid | 9 → 11 |
București – Dortmund | 9 → 10 |
București – Valencia | 5 → 7 |
București – Basel | 5 → 7 |
București – Memmingen | 5 → 7 |
București – Nisa | 5 → 7 |
București – Hamburg | 4 → 5 |
București – Billund | 3 → 5 |
On The Go
Wizz Air: 14 rute noi și 5 milioane de locuri în sezonul de iarnă 2024-2025
Published
1 month agoon
29 October 2024Wizz Air a dat drumul sezonului de iarnă 2024-2025 cu un program îmbunătățit, introducând 44 de rute noi în rețeaua sa vastă. În România, 14 rute au început, de asemenea, în această săptămână, cu nouă rute complet noi și cinci redeschise.
Din această iarnă, Wizz Air aterizează pe aeroportul nou inaugurat din Salerno, Italia, și introduce destinații unice precum Cracovia, Lisabona, Malmö, Marrakesh, Roma Fiumicino, Stuttgart și Trieste din și mai multe orașe. În total, compania aeriană va opera 141 de rute în sezonul de iarnă pe întreg teritoriul României.
Wizz Air va pune la dispoziția pasagerilor săi în acest sezon peste 28 de milioane de locuri la prețuri accesibile în întreaga rețea, cea mai mare ofertă din punctul de vedere al capacității pe timp de iarnă de la începutul operațiunilor sale, deservind Europa, Africa de Nord, Orientul Mijlociu și Asia Centrală. Aproape 5 milioane de locuri vor fi alocate doar pieței din România.
În perioada ianuarie-octombrie 2024, Wizz Air și-a îmbunătățit performanța în ceea ce privește punctualitatea zborurilor din România cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut și a atins o rată de finalizare a zborurilor de 99,6%, una dintre cele mai ridicate din industrie, ajungând la procentul de 100% zboruri finalizate pentru mai multe luni din acest an.
În plus, în timpul verii, Wizz Air a continuat să își îmbunătățească gama de produse și experiența clienților. Compania aeriană oferă acum un portofoliu îmbunătățit de opțiuni destinate membrilor, inclusiv All You Can Fly, WIZZ MultiPass, disponibil în mai multe piețe, și Wizz Discount Club Premium. Pentru confortul pasagerilor, Wizz Air a introdus opțiunile de plată Apple Pay și Google Pay în aplicația sa oficială și a început să accepte cardurile Revolut pentru achizițiile efectuate la bord.
În cele din urmă, Wizz Air a continuat să mențină cea mai scăzută intensitate a emisiilor de carbon din industrie, cu o medie de 52,6 grame de CO2 per pasager/kilometru pe parcursul a 12 luni[3]. Împreună cu Airbus, compania aeriană testează operațiunile cu combustibil sustenabil pentru aviație (SAF), înainte ca regulamentul RefuelEU să intre în vigoare în ianuarie 2025.
Anastasia Novak, Corporate Communication Manager la Wizz Air, a declarat: „Suntem încântați să intrăm în cel mai mare sezon de iarnă de până acum, oferind zeci de rute noi pe care clienții noștri le pot explora. Suntem bucuroși să inaugurăm 14 rute de pe diferite aeroporturi din România, oferind aproape 5 milioane de locuri clienților noștri, cu și mai multe opțiuni de călătorie directă și mai multă flexibilitate. Aceste noi rute evidențiază angajamentul nostru de a ne extinde rețeaua și de a oferi pasagerilor noștri opțiuni de călătorie accesibile. Dotați cu flota noastră de ultimă generație, aflată în continuă creștere, investim continuu în îmbunătățirea performanței noastre operaționale și a experienței clienților, menținând în același timp cele mai înalte standarde de sustenabilitate din industrie.”
CELE MAI NOI RUTE WIZZ AIR DIN ROMÂNIA SEZONUL DE IARNĂ 2024-2025 | |
RUTĂ | DE LA |
București – Malmö | 19,99 EUR |
București – Milano Malpensa | 19,99 EUR |
București – Salerno Costa d’Amalfi | 24,99 EUR |
București – Cracovia | 24,99 EUR |
București – Marrakesh | 45,99 EUR |
București – Stuttgart | 29,99 EUR |
București – Trieste | 19,99 EUR |
Cluj-Napoca – Abu Dhabi | 49,99 EUR |
Cluj-Napoca – Lisabona | 59,99 EUR |
Cluj-Napoca – Lyon | 19,99 EUR |
Cluj-Napoca – Stuttgart | 24,99 EUR |
Cluj-Napoca – Viena | 17,99 EUR |
Iași – Malmö | 19,99 EUR |
Bacău – Roma Fiumicino | 24,99 EUR |
Descoperă frumusețile din Sibiu la volanul unei mașini clasice sau electrice
Trei zile pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu. Asta înseamnă Transylvania Classic, un eveniment dedicat vehiculelor istorice și...
Un tur prin Stuttgart la volanul unui Porsche
Stuttgart este capitala regiunii Baden-Württemberg și “casa” constructorului de mașini Porsche. Si este o destinație ideală pentru un city break....
Unde stai, mănânci, te relaxezi și te distrezi în… Sibiu
Orașul Sibiu este oricând o alegere bună pentru o evadare de weekend. Așa că îți dăm câteva ponturi pentru ca...
6 târguri de Crăciun din Europa unde poți ajunge cu un zbor Wizz Air
Ți-ai propus să ajungi la cât mai multe târguri de Crăciun anul acesta? Atunci notează 6 destinații unde poți ajunge...
Toamna este anotimpul perfect pentru un city break la Istanbul
Ai chef să evadezi pentru câteva zile? Atunci trebuie să știi că toamna este anotimpul perfect pentru un city break...
O zi pe malurile Dunării la Budapesta
Dunărea împărțea pe vremuri cele două orașe Buda și Pesta. Acum, cele două maluri sunt locul preferat pentru turiștii care...
5 locuri cool din Berlin descoperite cu noul Opel Corsa-e
Berlin este oricând o destinație perfectă pentru un city break. Mai ales când ai ocazia să descoperi locuri cool din...
[FOTO/VIDEO] Un road trip prin Olanda cum probabil nu o să poți face niciodată. Sau?
Nu am spune nu niciodată unei propuneri de road trip prin Olanda. Dar cel mai probabil nu vom putea face...
Transylvania Classic 2022: un raliu ca o vacanță pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu
Vrei să descoperi cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu la volanul mașinii tale? Atunci trebuie neapărat să participi la...
Norway postcards cu un BMW X3
“Traveller’s tales” a explorat frumuseţea Norvegiei în cel de-al patrulea proiect de scurtmetraj în colaborare cu BMW. Şosele neîntrerupte care...