Rămâneți conectați

On The Go

Germania – principala destinație culturală a Europei

Publicat

pe

Germania – principala destinație culturală a Europei

Germania este una dintre cele mai importante destinatii pentru turismul cultural din Europa.

Peste 20 milioane de turisti din toata lumea ajung aici anual special pentru evenimentele culturale ce au loc pe tot parcursul anului (festivaluri de film, muzica, teatru, concerte si multe altele). Germania are peste 6700 de muzee, cu peste 15 milioane de vizitatori anual, 500 de teatre, peste 200 de evenimente de moda si lifestyle si 44 de monumente in patrimoniul mondial UNESCO.

Peste o treime din reprezentațiile de operă la nivel mondial au loc în Germania

Germania este centrul cultural al Europei cu 1,2 milioane de creatori de cultură, fiind principal destinație culturală din Europa, conform unui studiu Eurostat din 2017. Germania are 500 de teatre, având cea mai mare densitate de teatre din lume, și peste 6.700 de muzee cu aproximativ 15 milioane de vizitatori anual. 12% din călătoriile culturale ale europenilor sunt către Germania, înregistrând 20,4 milioane de turiști.

Locul 3 în Europa ca număr de monumente aflate în patrimoniul UNESCO îi revine Germaniiei, care deține 44 de monumente înregistrate. Pe lângă evenimentele culturale, anual, în Germania, au loc peste 200 de evenimente de fashion și lifestyle, unul dintre cele mai importante fiind Berlin Fashion Week, care atrage zeci de mii de participanți.

Incoming-ul german, o poveste de succes

Dacă în 1993 numărul de înnoptări ale turiștilor străini nu depășea 34.7 milioane, în anul 2018 Germania se poate bucura de o creștere de 53 de milioane de înnoptări ale oaspeților străini. Conform cifrelor oferite de Oficiul Federal de Statistică, 87.7 milioane de înnoptări au fost înregistrate în unități de cazare în Germania în anul 2018, cu o creștere de 5% față de 2017.

Creștere cu 8,2% a numărului turiștilor români în Germania

Germania a fost una dintre destinațiile europene preferate de turiștii români în 2018, cu un total de 1.132.020 de înnoptări, înregistrând un nou record. Profilul românilor care călătoresc în Germania este format din turiști cu vârsta medie de 39 ani, care petrec aproximativ 9 nopți în orașele Germaniei.

Cele mai multe nopți petrecute de români s-au înregistrat în Bavaria (28.2%), urmată de landul Baden-Württemberg cu un procentaj de 16.4% și Renania de Nord – Westfalia (13% din nopțile petrecute de români în Germania). Germania reprezintă o destinație de vacanță atractivă pentru România.

Printre preferințele românilor, vacanțele au fost clasate pe locul 1, cu 38% din totalul călătoriilor din Germania, urmate de călătoriile de afaceri (33%) și alte tipuri de călătorii (29%). Călătoriile în orașe și la evenimente (45%), călătoriile dus-întors (27%) și sejururile în zonele de vacanță (17%) sunt cele mai preferate călătorii de vacanță în Germania.

Leipzig – 1,8 milioane de turisti in anul 2018

Conform datelor Institutului Federal de Statistică, orașul Leipzig a înregistrat în anul 2018 peste 1,8 milioane de turiști, cu o ședere medie de aproximativ 2 nopți. Orașul are o capacitate de cazare de peste 15.000 de locuri, fiind un important centru de conferințe și expoziții dar și o destinație pentru turiștii iubitori de artă și muzică, având câteva zeci de muzee și săli de concerte.

Descoperă și: 10 lucruri pe care trebuie să le faci neapărat în Miami

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

On The Go

Hotel Capital Plaza din București aniversează 10 ani de la deschidere și estimează pentru 2019 o creștere de 10% a cifrei de afaceri

Publicat

pe

Hotel Capital Plaza

La 10 ani de la deschidere, hotelul Capital Plaza din București, clasificat la patru stele, reprezintă un model de business românesc de succes în industria ospitalității, fiind alegerea preferată a oamenilor de afaceri străini care ajung în Capitală.

Într-un deceniu de la deschidere, peste 70% dintre oaspeții unității de cazare au fost străini, trend menținut și în 2019. Per total, în 10 ani, peste 300.000 de turiști au ales hotelul Capital Plaza ca unitate de cazare. Gradul de ocupare al hotelului păstrează tendințele actuale ale pieței, în medie, în 10 ani, acesta fiind de peste 75%.

“Hotelul nostru a fost conceput de oameni de business pentru oameni de business. Acționariatul este 100% românesc, iar întregul concept a avut la bază promovarea unui model de business local. De la investitori, proiectant și designer, la angajați și management, vorbim doar despre români. Capital Plaza este un hotel de 4 stele, independent, neafiliat unui lanț internațional și am vrut să onorăm moștenirea istorică a locului în care este amplasat. În secolul XIX, pe locul hotelului, era marcată limita de nord a Bucureștilor. Designul contemporan și denumirile sălilor de evenimente reflectă pe deplin acest lucru”, spune Cătălin Ștefan, General Manager, Hotel Capital Plaza.

Un restaurant elegant, o braserie cochetă și o cafenea ce amintește de Bucureștiul de odinioară sunt elementele care întregesc atmosfera de rafinament și eleganță a hotelului Capital Plaza. Centrul de conferințe este alegerea perfectă pentru orice tip de evenimente corporate sau sociale, numeroase companii de top prezente în România alegând una dintre cele cinci săli dotate pentru astfel de momente.

”Grija față de client și serviciile excelente ne-au adus aprecieri și am fost recompensați prin numeroase premii la evenimente de profil. Este cel mai bun semn că atât clienții, cât și furnizorii ne apreciază”, spune Cătălin Ștefan.

În cei 10 ani de activitate, veniturile hotelului din segmentul de cazare au însumat 60% din total, restul fiind acoperit de segmentul reprezentat de organizarea de evenimente corporate si sociale. La final de 2018, cifra de afaceri a Capital Plaza a fost de peste 13 milioane de lei (aprox. 2,8 milioane de euro), iar pentru 2019 este estimată o creștere de 10%.

“Pe termen scurt și mediu ne-am propus să aducem îmbunătățiri, să ne aliniem noilor tendințe de pe piața hotelieră, dar și din zona de tehnologie, pentru că vrem să oferim clienților noștri facilități adecvate unui hotel de patru stele premium. Ne-am câștigat clienții pe baza serviciilor oferite, concurăm cu succes hotelurile de lanț și vrem să ne păstrăm poziția în piață și standardele de calitate înalte deja impuse”, completează Cătălin Ștefan.

Inaugurat pe 1 octombrie 2009, Capital Plaza este unul dintre cele mai importante hoteluri de patru stele din București, singurul dintre cele cu o capacitate mare de cazare neafiliat unui lanț internațional. Hotelul este desfășurat pe 7.500 de metri pătrați, iar în prezent are aproximativ 70 de angajați. Localizat la doar câteva minute de Piața Victoriei, hotel Capital Plaza este o unitate de cazare modernă, cu o capacitate de 95 de camere, 5 săli de conferințe și 3 restaurante.

Descoperă și: 6 locuri de cazare inedite din toate colțurile lumii

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare

On The Go

Companiile care nu și-au rezervat încă loc la ediția de toamnă a Târgului de Turism se mai pot înscrie zilele acestea

Publicat

pe

TTR

Ediția de toamnă a Târgului de Turism al României va avea loc la ROMEXPO între 14 și 17 noiembrie 2019 în Pavilionul B1.

Printre sutele de expozanți tradiționali ai manifestării se numără agenții de turism, tour-operatori, zonele turistice din România prin intermediul: Administrațiilor Publice Locale, Asociațiilor de Turism, Oficiilor de Turism, Consiliilor Județene si primăriilor.

Companiile care nu și-au rezervat încă loc la ediția de toamnă a Târgului de Turism se mai pot înscrie pentru a se afla, astfel, între privilegiații care-și întâlnesc direct publicul!

Târgul de Turism al României beneficiază de o campanie media puternic targetată, care se desfășoară atât în mass-media tradițională (presă scrisă, radio, TV), cât și în mediul on-line, în special pe rețelele de socializare.

Evenimentul este un instrument optim pentru companiile care activează în domeniul turismului pentru promovarea celor mai bune oferte de vacanță către publicul larg, din ce în ce mai dornic să își planifice din timp călătoriile, dar și pentru realizarea de parteneriate noi și aprofundarea celor existente.

În plus, mediatizarea de care Târgul de Turism are parte an de an îl face să devină o scenă de pe care niciun actor important din domeniul turismului nu trebuie să lipsească!

Târgul de Turism al României este, de altfel, și unul dintre cele mai importante evenimente organizate de ROMEXPO, peste 10.000 de vizitatori alegând să îl viziteze la ediția de toamnă 2018.

Pentru detalii legate de spațiile disponibile și modalitatea de înscriere, contactați organizatorii:

Ana Craciun
Telefon: +40 21 207 7000 ext. 1078
Mobil: +40 758 837 712
Fax: +40 21 207.70.70
ana.craciun@romexpo.ro

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare

On The Go

Natura ca motor de dezvoltare a regiunii: crește numărul zimbrilor din Munții Țarcu

Publicat

pe

crește numărul zimbrilor din Munții Țarcu

Trei femele de zimbru de la Rezervația de zimbri din Donaumoos, Germania și una de la centrul de reproducere din cadrul Grădinii Zoologice din Hunedoara au ajuns cu bine în Munții Țarcu, în vecinătatea comunei Armeniș, unde peste câteva luni se vor alătura celor aproximativ 54 de zimbri liberi din Carpații Meridionali.

O altă femelă din Grădina Zoologică din Karlsruhe, Germania, a fost adusă la centrul de reproducere românesc pentru a diversifica materialul genetic și a spori populația de zimbri în viitor. Exemplarele au fost selectate atent, pe criterii legate de genetică, vârstă, management în așa fel încât să aibă șanse crescute de acomodare și reproducere în noul mediu.

Xannika, o femelă zimbru provenită din Grădina Zoologică din Karlsruhe, Germania a fost trasportată în țarcul special pentru zimbri, de 6000 m2, amenajat în cadrul Grădinii Zoologice din Hunedoara în 2016 de către WWF și Rewiling Europe. Ea va da naștere noilor generații și vom evita astfel consangvinizarea.

Eliberarea puilor de aici va reduce stresul rezultat din relocarea de la mii de kilometri distanță. Romarta, femela zimbru născută în centrul de reproducere acum doi ani, care s-a alăturat grupului de 3 femele venite din Domaumoos, este un exemplu pozitiv al succesului acestui centru.

Femelele vor rămâne sub atenta supraveghere a rangerilor și medicului veterinar pentru perioada de aclimatizare, iar în câteva luni se vor alătura zimbrilor liberi.

„Deși au călătorit mai bine de 1000 de km exemplarele au ajuns în stare bună la noi. Acum începe procesul de aclimatizare în care ne vom asigura că sunt sănătoase și pregătite pentru o viață în natura sălbatică. Tot acest proces implică o muncă complexă și o colaborare deosebit de importantă, iar profesionalismul partenerilor din Germania, al firmei de transport Hunland, al Grădinii Zoologice din Hunedoara și mai ales sprijinul comnunității locale care ne-a fost alături de la începutul proiectului sunt extrem de valoroase”, a spus Marina Drugă, Manager Proiect Life-Bison.

În luna iunie au mai sosit în Măgura Zimbrilor alți 7 zimbri aduși tot din Germania. Acum sunt peste 60 de exemplare în ambele zone de proiect, mai exact în zona Armeniș, județul Caraș-Severin și în vecinătatea comunei Densuș, județul Hunedoara.

Dacă acum câțiva ani erau mai rari decât rinocerul negru, acum, mulțumită eforturilor de conservare, populațiile de zimbru (Bison bonaus) din întreaga Europă sunt în creștere.

Mai multe despre proiect:

Odată răspândit în întreaga Europă, zimbrul european a fost dus la dispariție la începutul secolului al XX-lea prin vânătoare excesivă și pierderea habitatului.

Începând cu anul 2014, programul de reintroducere a zimbrilor, în curs de desfășurare de către Rewilding Europe și WWF România, este cea mai mare încercare de acest gen din Carpații Meridionali.Primele două transporturi au avut loc în 2014 și 2015 în Munții Țarcu, în vecinătatea comunei Armeniș. Transporturile s-au repetat apoi în fiecare an în cadrul proiectului LIFE Re-Bison finanțat de Comisia Europeană.

În 2018 au fost eliberați încă 23 de zimbri în sălbăticie, inclusiv 14 indivizi în noua zonă de resălbăticire din Munții Poiana Ruscă, în apropierea comunei Densuș.Obiectivul general al proiectului LIFE Bison, care se desfășoară până în decembrie 2020, este stabilirea unei populații sălbatice de zimbri viabilă din punct de vedere demografic și genetic în Carpații Meridionali. Subpopulațiile vor fi conectate prin coridoare naturale, permițând migrația și schimbul genetic.

Natura ca motor de dezvoltare a regiunii

Reintroducerea zimbrului nu este singura acțiune începută în cadrul acestei inițiative, deși totul se leagă și contribuie direct sau indirect la acest obiectiv central de conservare. Zimbrii reprezintă piesa centrală a unei viziuni complexe în care natura devine motorul de dezvoltare al acestei regiuni și o sursă de bunăstare pentru comunitățile locale. Acest lucru se întâmplă datorită eforturilor continue investite în ecoturism, dezvoltare comunitară, educație, cercetare și inovare tehnologică, în beneficiul naturii și omului deopotrivă.

Cercetarea în sfera naturii și monitorizarea reprezintă priorități-cheie, pentru a măsura impactul zimbrului asupra habitatelor și biodiversității, pentru a fundamenta acțiunile de conservare, a înțelege mai bine și atenua provocări precum conflictele om-specii de animale sălbatice.

Pe partea de dezvoltare locală, inițiativa a încurajat înființarea, de către localnici, a unei asociații denumită AMZA (Asociația Măgura Zimbrilor Armeniș) care este partenerul local în organizarea transporturilor și eliberărilor de zimbri, în relaționarea cu autoritățile locale, în dezvoltarea și oferirea de servicii de ecoturism (ex. cazare și masă, ghidaj specializat) și produse locale.

Colaborare strânsă

WWF România și Rewilding Europe colaborează îndeaproape cu comunitățile locale din ambele locații de reintroducere a zimbrilorilor, cu implicarea antreprenorilor locali, Romsilva, a ocoalelor silvice, a asociațiilor de vânătoare și a operatorilor de turism, asigurând că programul de reintroducere a zimbrilor va atinge toate obiectivele propuse.

Proiectul LIFE-Bison este derulat de WWF-România și Rewilding Europe, cu sprijin financiar din partea Uniunii Europene, prin Programul LIFE.

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Advertisement
Turul cramelor - Santorini Turul cramelor - Santorini
Food & Drinks26 august 2019

Turul cramelor și vinurile pe care nu trebuie să le ratezi în Santorini

Dacă vrei să încerci ceva special în Santorini, atunci ține cont de acest scurt ghid în care vei descoperi cele...

City Break08 iulie 2019

Alex Filip a explorat Marsilia în alergare

Alex Filip este pasionat de alergare și bicicletă și indiferent de orașul în care ajunge, sigur iese la o tură....

On The Go01 iulie 2019

Sfaturi pentru un road trip fără griji în vacanța de vară

Temperaturile sunt din ce în ce mai ridicate și singurul lucru la care te mai gândești este vacanța de vară....

Bari - Italia Bari - Italia
City Break03 iunie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Bari

La doar două ore de zbor cu avionul de București și extrem de accesibil ca preț, Bari, un oraș de...

Running Break Running Break
City Break02 iunie 2019

RUNNING BREAK: Locuri cool de alergare în Lisabona, Paris și Viena

Dacă ești pasionat de alergare, cel mai probabil fiecare city break se transformă într-un „running break”. Așa că avem câteva...

Marsilia Marsilia
City Break11 mai 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Marsilia

Marsilia, cel mai vechi oraș din Franța, are un trecut bogat, însă și un prezent frumos, cu peste 300 de...

Malaga Malaga
City Break25 aprilie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Malaga

Malaga este un oraș plin de viață, cu o gastronomie excelentă și o clima perfectă. Bine ai ajuns într-unul din...

Palma de Mallorca Palma de Mallorca
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Palma de Mallorca

Palma de Mallorca este una dintre cele mai căutate destinații de vacanță din Spania. Avem și noi câteva recomandări ca...

Viena Viena
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Viena

Viena este o combinație genială între grandoarea istorică și frenezia unei capitale moderne. Și avem câteva ponturi ca tu să...

Munchen - Germania Munchen - Germania
City Break04 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în München

München, capitala landului Bavaria din Germania, este un loc uluitor din toate punctele de vedere. Și avem câteva recomandări pentru...

Advertisement

Trending