Rămâneți conectați

On The Go

RTB House: Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital

Publicat

pe

RTB House - marketing digital

Jumătate din investițiile în marketing realizate anul trecut de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital.

Pentru 2019, nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distribuția către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat.

RTB House estimează că specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing. Totodată, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică.

În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale. Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.

Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.

Cătălin Emilian - RTB House

Cătălin Emilian – RTB House

„Tehnologia deep learning ajută la îmbunătățirea performanțelor campaniilor, pentru că permite o targetare mult mai precisă. Algoritmii avansați analizează și determină nevoile utilizatorilor mult mai rapid și cu o acuratețe mult mai mare cu ajutorul tehnologiei deep learning. Noile date obținute îi ajută pe marketeri să ajungă mult mai departe. Într-o industrie cum este cea a turismului, în care portofoliul de produse este unul vast și divers, ai la dispoziție doar câteva milisecunde să iei cea mai bună decizie și să livrezi oferta care să se potrivească cel mai bine cu preferințele fiecărui utilizator în parte. Analizele detaliate obținute cu ajutorul algoritmilor deep learning permit afișarea rapidă a unor oferte personalizate rapid și croite după nevoile fiecărui consumator. Rezultatul este o campanie mult mai eficientă, în care advertiserii să livreze utilizatorilor doar ofertele relevante”, declară Cătălin Emilian, Country Manager RTB House România și Bulgaria.

Campaniile create cu ajutorul deep learning aduc cu până la 41% mai multe click-uri

Tehnologia deep learning permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci și a mai multor tipuri secundate de date, de informații.

„Dacă ar fi să ne raportăm limbajul corpului, dacă analizezi cele mai mici expresii poți să-ți dai seama inclusiv de intențiile care se află la nivelul subconștientului. Algoritmii deep learning utilizează o tactică similară, făcând posibilă analiza componentelor mai puțin vizibile din comportamentul utilizatorilor”, completează Cătălin Emilian.

Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin și să prezică ținta de achiziție. Cu alte cuvinte, putem afla cu exactitate ce își dorește. De cealaltă parte, algoritmii clasici pot doar să estimeze ce tipuri de produse ar putea atrage atenția consumatorului.

Potrivit datelor RTB House, campaniile derulate cu ajutorul deep learning au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice. O astfel de creștere poate fi esențială într-un domeniu precum cel al turismului, al modei sau în magazinele care oferă un portofoliu divers de produse, domenii în care numărul de oferte între diversele categorii de produse este aproape nelimitat.

Deep learning devine și o unealtă prin care marketerii să-și eficientizeze la maximum cheltuielile de marketing, care generează rezultate mult mai bune pentru diverse industrii, începând cu piața auto și divertisment, până la piața de marketing. Cu ajutorul deep learning industria de turism poate să genereze în timp real oferte cu prețuri, pachete și rezervări alese în funcție de fiecare utilizator. Rezultatul final nu este doar o îmbunătățire a experienței și a nivelului de satisfacție ale utilizatorului, dar și crearea de campanii programatice mult mai eficiente.

Citește și: Experiență extremă în Carpați cu UTV-uri Yamaha YXZ1000R

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

On The Go

Turiștii care ajung în Tirol vor circula gratuit cu transportul local în comun

Publicat

pe

Turiștii care ajung în Tirol vor circula gratuit cu transportul local în comun
Foto: ivb.at

Autoritățile din Tirol au decis ca turiștii care petrec cel puțin două nopți în regiune să poată circula gratuit cu toate mijloacele de transport în comun.

Dacă ajungi la Innsbruck sau oriunde în Tirol, începând cu data de 1 mai 2020, vei putea circula gratuit cu toate mijloacele de transport în comun. Dacă vei avea două nopți de cazare la pensiunile sau hotelurile din regiune vei primi la recepție un „Welcome Card” și, pe lângă alte servicii gratuite, vei beneficia și de transport public gratuit.

Innsbruck va deveni astfel primul oraș din Austria unde turiștii nu vor mai plăti bani pentru transportul public, autoritățile locale dorind să ofere soluții de mobilitate eficiente și accesibile pentru toți cei care vizitează această regiune.

Hotărârea consiliului local face parte dintr-un program mai amplu de beneficii pentru turiștii și, cel mai probabil, va fi adoptată și de alte orașe din Austria.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe Facebook și Instagram!

Citește în continuare

On The Go

Codul rutier italian: scaunele pentru copii trebuie să aibă obligatoriu alarmă

Publicat

pe

scaunele pentru copii trebuie să aibă obligatoriu alarmă

Începând cu luna noiembrie, în Italia s-a introdus o nouă prevedere în codul rutier care prevede măsuri sporite de siguranță pentru copiii până la 4 ani. Astfel, scaunul de mașină pentru copii trebuie să fie echipat cu un sistem special de alarmă.

Pleci în Italia în vacanță cu copii și închiriezi o mașină de acolo? Atunci trebuie să ții cont că s-a schimbat legislația și trebuie să te asiguri că scaunul pentru copii este echipat cu un sistem special de alarmă care să trimită automat o notificare pe telofonul mobil al părinților dacă acesta a fost uitat în mașină.

Modificarea din codul rutier vine după ce în ultimii ani numărul copiilor uitați în mașină a crescut alarmant, în 2019 înregistrându-se și 4 cazuri de copii care au murit din cauza căldurii fiind lăsați în mașină pe perioada verii.

Obligația se aplică tuturor vehiculelor înmatriculate în Italia, iar amenda pe care trebuie să o plătești este între 81 și 326 de euro, plus 5 puncte de penalizare. Dacă punctele de penalizare nu te afectează în România, amenda cu siguranță îți dă peste cap bugetul de vacanță.

Atunci când închiriezi o mașină, compania de la care faci asta trebuie să-ți ofere un scaun pentru copil care să dispună de acest sistem. Nu este obligația ta să vii cu scaunul de acasă, dar dacă închiriezi mașina și nu ai un astfel de scaun în mașină tu plătești amenda și nu compania de asigurări. Deci, mare atenție dacă mergi în vacanță în Italia și închiriezi o mașină de acolo.

Descoperă și: 8 orașe pe care trebuie să le vezi neapărat în Creta

Urmărește TravelingMag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare

On The Go

Număr record de vizitatori la Târgul de Turism al României

Publicat

pe

Număr record de vizitatori la Târgul de Turism al României

Peste 14.000 de vizitatori și-au planificat vacanța la ediția de toamnă a Târgului de Turism al României care a avut loc la ROMEXPO între 14 și 17 noiembrie 2019, în Pavilionul B1.

Evenimentul a reunit 236 de firme expozante din 17 țări: Albania, Austria, Bulgaria, Franța, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Japonia, Marea Britanie, Republica Moldova, Palestina, România, Sri Lanka, Turcia și Ucraina, care s-au întrecut în oferte de vacanță dintre cele mai variate.

Târgul a avut un grad de internaționalizare de 21%, reprezentanții țărilor participante oferind vizitatorilor atât posibilități inedite de petrecere a vacanțelor în cele mai îndepărtate colțuri ale lumii, cât și ocazia de a urmări tradiții și obiceiuri specifice diferitelor culturi.

Prin intermediul Târgului de Turism, ROMEXPO încurajează reprezentanții administrațiilor locale să facă cunoscute publicului larg frumoasele meleaguri românești. Zonele turistice din România au fost prezentate la târg de consiliile judeţene din Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brașov, Constanța, Dâmbovița, Gorj, Hunedoara, Maramureș, Mureș, Neamț, Suceava și Vâlcea.

Ca de fiecare dată, Târgul de Turism al României a dorit să stimuleze incomingul și turismul intern, reprezentanți ai orașelor Băile Felix, Botoșani, Brașov, Constanța, Dorohoi, Mangalia, Piatra Neamț, Pitești, Suceava, Târgu-Jiu și Techirghiol și ai comunelor Dobrosloveni, Molivisu, Tupilați, Turia completând oferta de călătorii cu atracții locale mai mult sau mai puțin cunoscute.

La ediția de toamnă a târgului au fost la mare căutare ofertele pentru Crăciun 2019 și Revelion 2020, fie ele în țară sau în Europa, în locuri renumite pentru sporturile de iarnă, precum Austria, Elveția și Bulgaria, promoții early-booking pentru Paște 2020, destinațiile de vară preferate în ultimii ani de români, Grecia, Turcia, Spania, Bulgaria și litoralul românesc, ofertele pentru turismul medical și de wellness, dar și pentru turismul religios.

Desigur, au existat și destui călători temerari care au achiziționat circuite în destinații de excepție în jurul lumii – Laos, Vietnam, Cambodgia – și mulți tineri pasionați de excursii în țări exotice, precum Thailanda, Maldive, Republica Dominicană, Bali, Seychelles sau Zanzibar.

Ne bucurăm că, an de an, Târgul de Turism al României reprezintă un reper pentru toți pasionații de călătorii, locul unde vizitatorii își planifică alături de firmele expozante vacanțele pentru perioada următoare, beneficiind de sfaturile de calitate ale specialiștilor din domeniu în ceea ce privește cele mai bune prețuri de achiziție și cele mai bune perioade ale anului pentru călătorii în diverse zone. Ediția de toamnă de anul acesta a fost una extrem de efervescentă, cu foarte multe oferte pentru toate gusturile și toate buzunarele, dar și cu multe momente artistice care au creat o atmosferă de sărbătoare, așa cum trebuie să fie la orice eveniment dedicat turismului. Numărul mare de vizitatori de la această ediție reprezintă o recunoaștere a eforturile susținute pe care ROMEXPO, împreună cu partenerii și organizațiile din domeniu, le depun pentru sprijinirea turismului național și ne obligă să păstrăm același standard ridicat al calității serviciilor pe care le oferim și la edițiile viitoare.” a declarat Directorul General ROMEXPO, Mihai Costriș, la încheierea târgului.

De asemenea, seminariile și conferințele pregătite de companiile expozante și asociațiile partenere au oferit vizitatorilor specialiști și profesioniștilor din domeniu o perspectivă de ansamblu asupra evoluției industriei turismului pe termen mediu și lung.

ROMEXPO pregătește deja ediția de primăvară a Târgului de Turism, care va avea loc între 20 și 23 februarie 2020,în Pavilioanele B1 și B2 din Centrul Expozițional și se va desfășura concomitent cu ROMHOTEL – expoziția internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante. Cele mai importante companii din domeniul turismului și-au planificat deja participarea la evenimentul următor unde vor lansa oferte care se vor concentra în special pe sezonul estival 2020.

Urmărește TravelingMag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Advertisement
Turul cramelor - Santorini Turul cramelor - Santorini
Food & Drinks26 august 2019

Turul cramelor și vinurile pe care nu trebuie să le ratezi în Santorini

Dacă vrei să încerci ceva special în Santorini, atunci ține cont de acest scurt ghid în care vei descoperi cele...

City Break08 iulie 2019

Alex Filip a explorat Marsilia în alergare

Alex Filip este pasionat de alergare și bicicletă și indiferent de orașul în care ajunge, sigur iese la o tură....

On The Go01 iulie 2019

Sfaturi pentru un road trip fără griji în vacanța de vară

Temperaturile sunt din ce în ce mai ridicate și singurul lucru la care te mai gândești este vacanța de vară....

Bari - Italia Bari - Italia
City Break03 iunie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Bari

La doar două ore de zbor cu avionul de București și extrem de accesibil ca preț, Bari, un oraș de...

Running Break Running Break
City Break02 iunie 2019

RUNNING BREAK: Locuri cool de alergare în Lisabona, Paris și Viena

Dacă ești pasionat de alergare, cel mai probabil fiecare city break se transformă într-un „running break”. Așa că avem câteva...

Marsilia Marsilia
City Break11 mai 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Marsilia

Marsilia, cel mai vechi oraș din Franța, are un trecut bogat, însă și un prezent frumos, cu peste 300 de...

Malaga Malaga
City Break25 aprilie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Malaga

Malaga este un oraș plin de viață, cu o gastronomie excelentă și o clima perfectă. Bine ai ajuns într-unul din...

Palma de Mallorca Palma de Mallorca
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Palma de Mallorca

Palma de Mallorca este una dintre cele mai căutate destinații de vacanță din Spania. Avem și noi câteva recomandări ca...

Viena Viena
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Viena

Viena este o combinație genială între grandoarea istorică și frenezia unei capitale moderne. Și avem câteva ponturi ca tu să...

Munchen - Germania Munchen - Germania
City Break04 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în München

München, capitala landului Bavaria din Germania, este un loc uluitor din toate punctele de vedere. Și avem câteva recomandări pentru...

Advertisement

Trending