On The Go
RTB House: Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital
Published
4 years agoon

Jumătate din investițiile în marketing realizate anul trecut de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital.
Pentru 2019, nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distribuția către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat.
RTB House estimează că specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing. Totodată, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică.
În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale. Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.
Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.

Cătălin Emilian – RTB House
„Tehnologia deep learning ajută la îmbunătățirea performanțelor campaniilor, pentru că permite o targetare mult mai precisă. Algoritmii avansați analizează și determină nevoile utilizatorilor mult mai rapid și cu o acuratețe mult mai mare cu ajutorul tehnologiei deep learning. Noile date obținute îi ajută pe marketeri să ajungă mult mai departe. Într-o industrie cum este cea a turismului, în care portofoliul de produse este unul vast și divers, ai la dispoziție doar câteva milisecunde să iei cea mai bună decizie și să livrezi oferta care să se potrivească cel mai bine cu preferințele fiecărui utilizator în parte. Analizele detaliate obținute cu ajutorul algoritmilor deep learning permit afișarea rapidă a unor oferte personalizate rapid și croite după nevoile fiecărui consumator. Rezultatul este o campanie mult mai eficientă, în care advertiserii să livreze utilizatorilor doar ofertele relevante”, declară Cătălin Emilian, Country Manager RTB House România și Bulgaria.
Campaniile create cu ajutorul deep learning aduc cu până la 41% mai multe click-uri
Tehnologia deep learning permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci și a mai multor tipuri secundate de date, de informații.
„Dacă ar fi să ne raportăm limbajul corpului, dacă analizezi cele mai mici expresii poți să-ți dai seama inclusiv de intențiile care se află la nivelul subconștientului. Algoritmii deep learning utilizează o tactică similară, făcând posibilă analiza componentelor mai puțin vizibile din comportamentul utilizatorilor”, completează Cătălin Emilian.
Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin și să prezică ținta de achiziție. Cu alte cuvinte, putem afla cu exactitate ce își dorește. De cealaltă parte, algoritmii clasici pot doar să estimeze ce tipuri de produse ar putea atrage atenția consumatorului.
Potrivit datelor RTB House, campaniile derulate cu ajutorul deep learning au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice. O astfel de creștere poate fi esențială într-un domeniu precum cel al turismului, al modei sau în magazinele care oferă un portofoliu divers de produse, domenii în care numărul de oferte între diversele categorii de produse este aproape nelimitat.
Deep learning devine și o unealtă prin care marketerii să-și eficientizeze la maximum cheltuielile de marketing, care generează rezultate mult mai bune pentru diverse industrii, începând cu piața auto și divertisment, până la piața de marketing. Cu ajutorul deep learning industria de turism poate să genereze în timp real oferte cu prețuri, pachete și rezervări alese în funcție de fiecare utilizator. Rezultatul final nu este doar o îmbunătățire a experienței și a nivelului de satisfacție ale utilizatorului, dar și crearea de campanii programatice mult mai eficiente.
Citește și: Experiență extremă în Carpați cu UTV-uri Yamaha YXZ1000R

On The Go
Peste un milion de paturi din hotelurile din Turcia au fost verificate și au primit un certificat pentru sustenabilitate
Published
2 weeks agoon
21 November 2023
Peste 7.500 de hoteluri care cumulat au 1.044.189 de paturi, au primit verificări și au fost certificate în cadrul Programului Național de Turism Durabil al Turciei.
Peste un million de paturi de hotel din Turcia au fost verificate și au primit un certificat de sustenabilitate, potrivit cifrelor publicate de Ministerul Culturii și Turismului din Turcia și prezentate în cadrul evenimentului ”World Travel Markets”.
Procesul de certificare este o parte integrantă a programului Turcia care a fost dezvoltat în parteneriat cu Consiliul Global pentru Turism Durabil. Turcia a fost totodată prima țară din lume care a semnat un acord la nivel guvernamental.

În prima zi a evenimentului WTM care s-a ținut la Londra, Mehmet Nuri Ersoy, ministrul culturii și turismului din Turcia, a declarant: „Sosirile totale de vizitatori în Turcia din ianuarie până în septembrie 2023 au totalizat 45.230.069 – o creștere de 12,4% față de aceeași perioadă din 2022. Regatul Unit este una dintre piețele noastre țintă cheie. Au fost raportați 3.157.421 de vizitatori din Regatul Unit în Turcia din ianuarie până în septembrie 2023, o creștere de 12,1% față de aceeași perioadă din 2022. Deși noi ne concentrăm foarte mult pe creșterea industriei noastre turistice, suntem la fel de hotărâți să păstrăm resursele țării noastre pentru generațiile viitoare. Aici, la WTM, împreună cu părțile interesate din industriile locale, vă prezentăm destinațiile și produsele noastre turistice unice. Dar, în același timp, suntem bucuroși să anunțăm că Programul nostrum Național de Turism Durabil este pe cale să facă progrese rapide și eficiente către obiectivele sale. Peste 45 de milioane de personae au vizitat Turcia în primele nouă luni ale anului 2023. Cu peste un million de paturi de hotel în cele mai mari regiuni turistice ale noastre, verificate și certificate în mod durabil. Noi suntem bucureși să vedem că un număr substantial de vizitatori internaționali au ales să se cazeze în facilitățile sau unitățile din Turcia.”

La standul Turciei din cadrul evenimentului WTM au fost 61 de participanți ai industriei turcești, unde sunt prezentate principalele destinații, produse și sub-branduri precum „Riviera turcească”, „Turkaegean – sau Coasta Fericirii”, „Istanbul is the New Cool”, „Cappadocia – sau Țara Zânelor”, „Turkish Black Sea” și „Naturally Turkiye”. Standul a avut 808 metri pătrați.
Standul pune accent pe traseele de ciclism ale țării, Programul Național de Turism Durabil și 50 de experiențe de turism durabil în toată țara. Standul va evidenția de asemenea istoria bogată și moștenirea culturală a Turciei și ofertele sale de turism culinar durabil.

Turcia este una dintre puținele țări din lume cu o abordare „must have” a turismului durabil, cu certificarea facilităților de cazare impuse de lege.
Totodată, are în vedere progresul Programului Național de Turism Durabil în cele mai mari patru regiuni turistice din Turcia. Până acum au fost verificate 1.144 de unități de cazare și au fost certificate în Antalya la Istanbul (966) la Mugla (639) iar la Izmir (488).
Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe Facebook și Instagram!

Wizz Air a inaugurat zborul de la București către Salonic, și a reluat operațiunile de la Craiova către Dortmund. În plus, Wizz Air a lansat și o rută nouă de la București către Tirana.
Începând cu 29 octombrie, se poate zbura direct de la București către Tirana în zilele de miercuri, joi, sâmbătă și duminică, la bordul aeronavelor moderne și sustenabile ale companiei aeriene.
Fie că este vorba despre un city break rapid sau de o escapadă mai lungă, Tirana are de toate. Cu localnici primitori, o viață de noapte vibrantă și o mulțime de atracții, orașul te întâmpină cu brațele deschise.
În plus, începând cu data de 30 octombrie, și zborurile spre Salonic vor fi disponibile în fiecare luni și vineri. Salonic este un oraș încărcat de istorie antică și cu un rol esențial în Imperiul Bizantin. Vei găsi aici o îmbinare perfectă de istorie, natură și cultură, care invită la explorare pe tot parcursul anului.
Tot în data de 30 octombrie, s-a redeschis și ruta care leagă Craiova de Dortmund, cu zboruri programate în zilele de luni și vineri.
Dortmund, un oraș cunoscut pentru patrimoniul său cultural bogat și peisajele captivante, îi invită pe călători să-i descopere farmecul unic. De la peisaje pitorești, la un stil de viață urban dinamic, Dortmund oferă momente minunate care așteaptă să fie descoperite.
Biletele pentru aceste zboruri sunt disponibile pe wizzair.com și prin intermediul aplicației WIZZ pentru mobil.
Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe Facebook și Instagram!
On The Go
Turcia are peste 6.000 de unități de cazare verificate și certificate drept locații sustenabile
Published
1 month agoon
27 October 2023
Dispunând de bogății ecologice și culturale, Turcia se caracterizează prin faptul că oferă opțiuni de cazare care respectă cu strictețe principiile durabilității și numeroase principii aplicabile eco-turismului.
Turcia avea deja păduri luxuriante de pini, plaje cu nisip fin, mări limpezi și de culoarea turcoaz și o moștenire culturală și istorică impresionantă. Cu toate acestea, odată cu adăugarea Programului său național de turism durabil, a devenit una dintre cele mai esențiale destinații din lume pentru o vacanță durabilă.
Începând cu data de 30 septembrie, Turcia găzduiește 6.156 de unități verificate și certificate în domeniul sustenabilității. Acestea se regăsesc în principal în provinciile Antalya, İstanbul și Muğla.
Pe măsură ce numărul de facilități certificate pentru durabilitate crește rapid, efortul general din turismul turc de a reduce amprenta de carbon prin utilizarea structurilor proiectate ecologic și a practicilor durabile este, de asemenea, în creștere. Această inițiativă la nivel național sprijină culturile și economiile locale iar oaspeții se pot bucura de un sejur cât mai plăcut.
Turcia a fost „prima țară din lume care a semnat un protocol cu GSTC”
Pentru a realiza o transformare durabilă în sectorul turistic, Turcia a semnat anul trecut un acord de cooperare pentru dezvoltarea unui program național cu Consiliul Global pentru Turism Durabil (GSTC).
Acesta din urmă este cel care stabilește și gestionează standarde globale pentru călătorii și turism. În plus, Turcia este „prima țară din lume” care a semnat acest acord la nivel guvernamental.
În conformitate cu planul său de trei ani de restructurare a industriei turistice, Turcia a dezvoltat, de asemenea, un Program Național de Turism Durabil. Prin intermediul programului, Turcia va încorpora principiile durabilității în toate politicile turistice, cuprinzând destinații, operatori de turism și facilități de cazare.
Scopul principal al Programului de Turism Durabil este de a se asigura că unitățile de cazare obțin Certificatul de Turism Durabil, format din 42 de criterii acceptate la nivel global. În timpul acestui proces, unitățile de cazare sunt supuse unei evaluări independente pentru certificare, care se repetă anual. Prin planificarea eficientă a durabilității, verificarea și certificarea permite, de asemenea, facilităților să își îmbunătățească eforturile de sustenabilitate în mod continu.
Odată cu această conștientizare sporită, numărul de facilități verificate și certificate pentru durabilitate din Turcia proliferează. Potrivit Programului Național de Turism Durabil al Turciei, toate facilitățile trebuie să aibă un „Certificat de Turism Durabil” până în 2030.
Servicii ospitaliere făcute cu responsabilitate
Programul Național de Turism Durabil al Turciei își propune să maximizeze beneficiile sociale și economice pentru populația locală, protejând în același timp moștenirile culturale și conservând biodiversitatea, ecosistemele și frumusețile naturale.
În plus, programul își propune să reducă poluarea și să economisească resurse, asigurându-se că turismul este prietenos cu mediul în toate aspectele.
Unitățile de cazare care obțin un certificat de durabilitate prin program oferă oaspeților o experiență de cazare la un standard foarte bun, ajutând în același timp la protejarea mediului. Aceste facilități îmbunătățesc experiența vizitatorilor prin practici ecologice și contribuie la păstrarea valorilor și culturii unice a populațiilor și comunităților locale.

În Turcia, evaluarea unităților de cazare se desfășoară în patru categorii principale:
Management durabil
Impacturi culturale
Impacturi socio-economice
Impacturi asupra mediului
Primul pas al unității către obținerea unui certificat de durabilitate este demonstrarea unui management durabil efficient.
Un număr mare de pași strategici sunt necesari pentru verificare și certificare, inclusiv dezvoltarea politicilor de durabilitate și a planurilor de acțiune, crearea de promovări precise și comunicarea performanței părților interesate prin raportare regulată. În plus, sunt necesare facilități pentru a organiza cursuri legate de sustenabilitate.
În același timp, facilitățile de cazare sunt evaluate în funcție de impactul lor cultural și socioeconomic. Se așteaptă ca facilitățile de cazare să protejeze moștenirile culturale, să permită oaspeților să interacționeze cu cultura locală, să susțină economia regională și să contribuie la prosperitate prin practici precum încurajarea angajării, promovarea achizițiilor locale și sprijinirea antreprenorilor locali.
Aceste măsuri sunt menite să maximizeze beneficiile de mediu ale instalațiilor și să reducă în același timp efectele adverse. Se așteaptă ca fiecare instalație să îndeplinească mai multe cerințe, cum ar fi prioritizarea furnizorilor locali și de comerț echitabil, reducerea la minimum a consumului de apă și energie, gestionarea deșeurilor solide, implementarea practicilor de reciclare și implementarea măsurilor de protecție a biodiversității și a peisajului.
Foto: TGA
Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe Facebook și Instagram!


6 târguri de Crăciun din Europa unde poți ajunge cu un zbor Wizz Air
Ți-ai propus să ajungi la cât mai multe târguri de Crăciun anul acesta? Atunci notează 6 destinații unde poți ajunge...


Toamna este anotimpul perfect pentru un city break la Istanbul
Ai chef să evadezi pentru câteva zile? Atunci trebuie să știi că toamna este anotimpul perfect pentru un city break...


O zi pe malurile Dunării la Budapesta
Dunărea împărțea pe vremuri cele două orașe Buda și Pesta. Acum, cele două maluri sunt locul preferat pentru turiștii care...


Un tur prin Stuttgart la volanul unui Porsche
Stuttgart este capitala regiunii Baden-Württemberg și “casa” constructorului de mașini Porsche. Si este o destinație ideală pentru un city break....


5 locuri cool din Berlin descoperite cu noul Opel Corsa-e
Berlin este oricând o destinație perfectă pentru un city break. Mai ales când ai ocazia să descoperi locuri cool din...


Descoperă frumusețile din Sibiu la volanul unei mașini clasice sau electrice
Trei zile pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu. Asta înseamnă Transylvania Classic, un eveniment dedicat vehiculelor istorice și...


[FOTO/VIDEO] Un road trip prin Olanda cum probabil nu o să poți face niciodată. Sau?
Nu am spune nu niciodată unei propuneri de road trip prin Olanda. Dar cel mai probabil nu vom putea face...


La vita e bella pe vasul de croazieră Costa Toscana
O croazieră cu vasul Costa Toscana te va ajuta să descoperi că LA VITA E BELLA și că DOLCE FAR...


Recomandări pentru o zi de vis în Atena
Atena, capitala Greciei, este locul ideal pentru o noapte de distracție, o zi plină de vizite și vestigii istorice sau...


Transylvania Classic 2022: un raliu ca o vacanță pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu
Vrei să descoperi cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu la volanul mașinii tale? Atunci trebuie neapărat să participi la...

Peste un milion de paturi din hotelurile din Turcia au fost verificate și au primit un certificat pentru sustenabilitate

Baklavaua: o tradiție turcească respectată de secole

[FOTO] Un tur prin pasul Stelvio cum probabil nu o să poți face niciodată. Sau?

Vrei să te simți ca James Bond pentru o zi? Vizitează Sölden, cea mai tare stațiune de schi din Alpii Austriei

6 târguri de Crăciun din Europa unde poți ajunge cu un zbor Wizz Air

Vrei să te simți ca James Bond pentru o zi? Vizitează Sölden, cea mai tare stațiune de schi din Alpii Austriei

[FOTO] Un tur prin pasul Stelvio cum probabil nu o să poți face niciodată. Sau?

6 târguri de Crăciun din Europa unde poți ajunge cu un zbor Wizz Air

Peste un milion de paturi din hotelurile din Turcia au fost verificate și au primit un certificat pentru sustenabilitate

Baklavaua: o tradiție turcească respectată de secole

Air New Zeeland a lansat un hit cu procedurile de siguranță prezentate înainte de decolare

LeBron James promovează gențile de voiaj Rimowa

Misiune Imposibilă: Declinul – o plimbare prin Norvegia, Noua Zeelandă, Franța, Anglia și Emiratele Arabe Unite
