Rămâneți conectați

On The Go

RTB House: Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital

Publicat

pe

RTB House - marketing digital

Jumătate din investițiile în marketing realizate anul trecut de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital.

Pentru 2019, nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distribuția către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat.

RTB House estimează că specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing. Totodată, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică.

În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale. Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.

Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.

Cătălin Emilian - RTB House

Cătălin Emilian – RTB House

„Tehnologia deep learning ajută la îmbunătățirea performanțelor campaniilor, pentru că permite o targetare mult mai precisă. Algoritmii avansați analizează și determină nevoile utilizatorilor mult mai rapid și cu o acuratețe mult mai mare cu ajutorul tehnologiei deep learning. Noile date obținute îi ajută pe marketeri să ajungă mult mai departe. Într-o industrie cum este cea a turismului, în care portofoliul de produse este unul vast și divers, ai la dispoziție doar câteva milisecunde să iei cea mai bună decizie și să livrezi oferta care să se potrivească cel mai bine cu preferințele fiecărui utilizator în parte. Analizele detaliate obținute cu ajutorul algoritmilor deep learning permit afișarea rapidă a unor oferte personalizate rapid și croite după nevoile fiecărui consumator. Rezultatul este o campanie mult mai eficientă, în care advertiserii să livreze utilizatorilor doar ofertele relevante”, declară Cătălin Emilian, Country Manager RTB House România și Bulgaria.

Campaniile create cu ajutorul deep learning aduc cu până la 41% mai multe click-uri

Tehnologia deep learning permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci și a mai multor tipuri secundate de date, de informații.

„Dacă ar fi să ne raportăm limbajul corpului, dacă analizezi cele mai mici expresii poți să-ți dai seama inclusiv de intențiile care se află la nivelul subconștientului. Algoritmii deep learning utilizează o tactică similară, făcând posibilă analiza componentelor mai puțin vizibile din comportamentul utilizatorilor”, completează Cătălin Emilian.

Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin și să prezică ținta de achiziție. Cu alte cuvinte, putem afla cu exactitate ce își dorește. De cealaltă parte, algoritmii clasici pot doar să estimeze ce tipuri de produse ar putea atrage atenția consumatorului.

Potrivit datelor RTB House, campaniile derulate cu ajutorul deep learning au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice. O astfel de creștere poate fi esențială într-un domeniu precum cel al turismului, al modei sau în magazinele care oferă un portofoliu divers de produse, domenii în care numărul de oferte între diversele categorii de produse este aproape nelimitat.

Deep learning devine și o unealtă prin care marketerii să-și eficientizeze la maximum cheltuielile de marketing, care generează rezultate mult mai bune pentru diverse industrii, începând cu piața auto și divertisment, până la piața de marketing. Cu ajutorul deep learning industria de turism poate să genereze în timp real oferte cu prețuri, pachete și rezervări alese în funcție de fiecare utilizator. Rezultatul final nu este doar o îmbunătățire a experienței și a nivelului de satisfacție ale utilizatorului, dar și crearea de campanii programatice mult mai eficiente.

Citește și: Experiență extremă în Carpați cu UTV-uri Yamaha YXZ1000R

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

On The Go

Se prelungește măsura suspendării zborurilor către și dinspre Italia și Spania

Publicat

pe

Se prelungește măsura suspendării zborurilor către și dinspre Italia și Spania

Autoritățile din România au anunțat, în ordonanța militară numărul 5 din 30 martie, că măsura suspendării zborurilor către și dinpre Italia și Spania se prelungește cu încă 14 zile. 

Pentru a preveni în continuare răspândirea COVID-19, autoritățile din Romănia au decis, în ordonanța militară numărul 5 din 30 martie, să prelungească măsura suspendării zborurilor efectuate de operatori economici aerieni spre Spania și din Spania către România, pentru o perioadă de 14 zile, începând cu data de 31 martie 2020 ora 18.00.

De asemenea, se prelungește și măsura suspendării zborurilor efectuate de operatori economici aerieni spre Italia și din Italia către România, pentru o perioadă de 14 zile, începând cu data de 6 aprilie 2020.

Măsurile acestea nu se aplică zborurilor efectuate cu aeronave de stat, zborurilor de transport marfă și corespondență, umanitare sau care asigură servicii medicale de urgență, precum și aterizărilor tehnice necomerciale.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

Citește în continuare

On The Go

Recomandările ANPC pentru cei care vor să-și contramandeze vacanța

Publicat

pe

Recomandările ANPC pentru cei care vor să-și contramandeze vacanța

Ai avut programată o vacanță în perioada aceasta? Iată care sunt recomandările venite de la ANPC și care sunt soluțiile pe care le ai în această situație dacă vrei să-ți contramandezi vacanța. 

În contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, care a afectat pe multiple planuri viața obișnuită a cetățenilor, începând cu sfera mobilității, care include și activitățile turistice, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) este în măsură să facă o serie de recomandări tuturor consumatorilor interesați:
– pentru a preîntâmpina creșterea peste măsură a nivelului de aglomerare al agentiilor de turism – preocupate în aceste zile să acorde consultanță celor interesați de modul în care actuala criză sanitară globală le-ar putea modifica planurile de vacanță pentru acest an -, este indicat să urmăriți cu atenție evoluția situației legate de răspândirea și controlul pandemiei de coronavirus, la nivelul fiecărei țări, din surse de informații credibile, pe cât posibil oficiale;

– situația trebuie tratată cu calm și înțelegere, agențiile de turism fiind nevoite în această perioadă să se concentreze, cu prioritate, asupra plecărilor programate pentru perioada imediat următoare.Dacă aveați în plan deplasări cu data de început în următoarele 14 zile, pe care acum doriți să le contramandați, vă recomandăm să faceți, în scris, o cerere de restituire a banilor achitați deja către operatorul economic. Agenția vă poate propune următoarele două variante de rezolvare a situației:

  • fie va începe toate demersurile necesare recuperării banilor de la furnizorii de servicii turistice, astfel încât demersul dvs să se finalizeze cu succes, în timp util;
  • fie, în urma cererii dumneavoastră, veți primi un document care atestă creanța Dvs. comercială și care vă dă posibilitatea ca, la o dată ulterioară, după încheierea perioadei de pandemie și a efectelor acesteia, să călătoriți în aceleași condiții precum cele contractate initial către destinațiile alese de Dvs.

Vă recomandăm, însă, să țineți cont de numărul mare de situații în care serviciile turistice nu pot fi pe moment satisfăcute, din cauza situației de criză apărute în ultimele săptămâni, și să tratați cu răbdare și înțelegere demersurile întreprinse pentru soluționarea cu succes a solicitărilor Dvs., chiar dacă, din cauza situației de criză, s-ar putea să dureze puțin mai mult decât în mod normal.

Vă reamintim că destinațiile încadrate în categoria zonă roșie, afectate de COVID-19, sunt în acest moment următoarele:

  • Italia – întreaga țară;
  • China – provincia Hubei, inclusiv orașul Wuhan;
  • Coreea de Sud – orașul Daegu, județul Cheogdo;
  • Franta – regiunile: Hauts de France, Île de France, Grand Est, Bourgogne France Comte, Auvergne Rhones Alpes;
  • Germania – regiunile: Baden Wurttemberg, Bayern, Nordrhein Westfalen;
  • Spania – regiunea Madrid.

Important!

În contextul situațiilor generate de răspândirea virusului COVID-19, pentru orice destinație din zona roșie afectată si ținând cont de componenta serviciului achizitionat, operatorul economic vă va putea restitui contravaloarea serviciului de călătorie rezervat, de îndată ce va primi banii de la furnizorii locali implicați în tranzacție. În cazul în care doriți să obtineți prin intervenție proprie rambursarea, operatorul economic vă va pune la dispoziție datele de contact ale furnizorilor serviciilor contractate.Vă reamintim că destinatiile încadrate în categoria zonă galbenă, afectate de COVID-19, sunt în acest moment următoarele:

  • China – alte provincii și orașe din China continentală, în afară de cele din zona roșie,
  • Coreea de Sud – alte județe și localități, în afară de cele din zona roșie,
  • Germania – districtul Heinsberg din Renania de Nord Westfalia),
  • Iran – întreaga țară,
  • Franta – alte provincii, în afară de cele din zona roșie,
  • Spania – alte provincii, în afară de cele din zona roșie.

Important!

În contextul situațiilor generate de răspandirea virusului COVID-19, pentru orice destinație din zona galbenă, călătorul va putea anula serviciul de călătorie conform condițiilor contractuale agreate la momentul rezervării acestuia, cu aplicarea penalizărilor din contract.
Pentru orice altă destinație, călătorul poate anula serviciul de călătorie rezervat, cu respectarea condițiilor contractuale agreate.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

Citește în continuare

On The Go

Guvernul prelungește valabilitatea voucherelor de vacanță până la data de 31 mai 2021

Publicat

pe

valabilitatea voucherelor de vacanță

Valabilitatea voucherelor de vacanță emise în anul 2019 este prelungită până la data de 31 mai 2021.

Guvernul României, la inițiativa Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, a adoptat joi, 26 martie 2020, Ordonanța de Urgență a Guvernului privind modalitatea de emitere și prelungirea valabilității voucherelor de vacanță, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

”Am luat această măsură pentru a rezolva o situație cauzată de criza coronavirusului din țara noastră. Am decis să prelungim valabitatea voucherelor de vacanță până anul viitor, în luna mai. Am încredere că atunci când va trece această criză vom reveni la o viață normală și vom susține repornirea motoarelor turismului intern. Până atunci vă îndemn în continuare să respectați indicațiile autorităților, să aveți grijă de voi și de cei dragi, și, de ce nu, să călătoriți virtual în toate colțurile României și ale lumii”, a declarat Virgil Popescu, ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri.

Voucherele de vacanță sunt acordate atât personalului din sectorul privat, cât și celui din sectorul public pentru acoperirea unor cheltuieli ocazionate de efectuarea concediului de odihnă în regim de turism intern. Însă, în acest moment, având în vedere riscurile asociate situației epidemiologice și măsurile dispuse de autoritățile competente în contextul decretării stării de urgență pe teritoriul României, beneficiarii voucherelor de vacanță se află în imposibilitatea folosirii acestora.

Prelungirea valabilității voucherelor de vacanță este un demers care vine în sprijinul industriei turismului, cât și a turiștilor. Astfel, odată cu adoptarea acestui act normativ, persoanele care au beneficiat de vouchere de vacanță anul trecut, emise în perioada martie 2019 – decembrie 2019, indiferent de suport, le pot folosi ulterior încheierii situației epidemiologice actuale și a efectelor ei, până pe data de 31 mai 2021.

Mai mult decât atât, emiterea voucherelor de vacanță pentru anul în curs se va face exclusiv pe suport electronic. Această măsură vine în întâmpinarea riscurilor asupra sănătății beneficiarilor, dar și ca urmare a solicitărilor unităților emitente.

Totodată, precizăm că Ministerul Economei, Energiei și Mediului de Afaceri păstrează dialogul deschis și permanent cu reprezentanții asociațiilor profesionale și patronale din turism, în vederea indentificării de soluții care ar putea veni în sprijinul acestui sector puternic afectat de criza generată de noul coronavirus.

În anul 2019 au fost emise vouchere de vacanță atât pe suport de hârtie, cât și electronic, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanţă, cu modificările și completările ulterioare, cu valabilitate un an de la data emiterii.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

Citește în continuare
Advertisement
Amsterdam Amsterdam
City Break26 februarie 2020

Recomandări pentru un weekend la Amsterdam

Cu o serie de muzee spectaculoase, teatre, restaurante, baruri, concerte în fiecare weekend, și nu doar atât, Amsterdam este destinația...

Foto: Primăria Municipiului Sibiu Foto: Primăria Municipiului Sibiu
City Break25 februarie 2020

Unde stai, mănânci, te relaxezi și te distrezi în… Sibiu

Orașul Sibiu este oricând o alegere bună pentru o evadare de weekend. Așa că îți dăm câteva ponturi pentru ca...

Praga Praga
City Break24 februarie 2020

Recomandări pentru o zi de vis în Praga

Chiar și toamna, capitala Cehiei este un loc numai bun pentru a fi explorat, fiind plin cu muzee, cafenele și...

Istanbul Istanbul
City Break24 februarie 2020

Istanbul în 48 de ore! Ce să nu ratezi în orașul-minune al Turciei

Să spunem că ai doar 48 de ore la dispoziție să vizitezi Istanbul, o destinație de vis pentru care în...

Norway postcards cu un BMW X3 Norway postcards cu un BMW X3
Destinations03 februarie 2020

Norway postcards cu un BMW X3

„Traveller’s tales” a explorat frumuseţea Norvegiei în cel de-al patrulea proiect de scurtmetraj în colaborare cu BMW. Şosele neîntrerupte care...

Stockholm Stockholm
City Break20 ianuarie 2020

Recomandări pentru o zi de vis în Stockholm

Stockholm, capitala Suediei, este o destinație interesantă pentru un city break. Găsești aici o arhitectură inedită, experiențe culturale și culinare....

Un road trip cu noul Opel Astra Un road trip cu noul Opel Astra
Destinations12 ianuarie 2020

Un road trip cu noul Opel Astra pe drumurile din landul german Hessa

Un city break la Frankfurt nu este niciodată o idee rea, mai ales dacă ai de gând să și ieși...

City Break18 decembrie 2019

11 târguri de Crăciun din Europa la care trebuie să ajungi iarna aceasta

Dacă îţi place atmosfera de Crăciun, cu luminiţe, colinde și goana după cadouri pentru toţi cunoscuţii, atunci cu siguranţă un...

Turul cramelor - Santorini Turul cramelor - Santorini
Food & Drinks26 august 2019

Turul cramelor și vinurile pe care nu trebuie să le ratezi în Santorini

Dacă vrei să încerci ceva special în Santorini, atunci ține cont de acest scurt ghid în care vei descoperi cele...

City Break08 iulie 2019

Alex Filip a explorat Marsilia în alergare

Alex Filip este pasionat de alergare și bicicletă și indiferent de orașul în care ajunge, sigur iese la o tură....

Advertisement

Trending