Rămâneți conectați

On The Go

RTB House: Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital

Publicat

pe

RTB House - marketing digital

Jumătate din investițiile în marketing realizate anul trecut de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital.

Pentru 2019, nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distribuția către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat.

RTB House estimează că specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing. Totodată, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică.

În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale. Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.

Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.

Cătălin Emilian - RTB House

Cătălin Emilian – RTB House

„Tehnologia deep learning ajută la îmbunătățirea performanțelor campaniilor, pentru că permite o targetare mult mai precisă. Algoritmii avansați analizează și determină nevoile utilizatorilor mult mai rapid și cu o acuratețe mult mai mare cu ajutorul tehnologiei deep learning. Noile date obținute îi ajută pe marketeri să ajungă mult mai departe. Într-o industrie cum este cea a turismului, în care portofoliul de produse este unul vast și divers, ai la dispoziție doar câteva milisecunde să iei cea mai bună decizie și să livrezi oferta care să se potrivească cel mai bine cu preferințele fiecărui utilizator în parte. Analizele detaliate obținute cu ajutorul algoritmilor deep learning permit afișarea rapidă a unor oferte personalizate rapid și croite după nevoile fiecărui consumator. Rezultatul este o campanie mult mai eficientă, în care advertiserii să livreze utilizatorilor doar ofertele relevante”, declară Cătălin Emilian, Country Manager RTB House România și Bulgaria.

Campaniile create cu ajutorul deep learning aduc cu până la 41% mai multe click-uri

Tehnologia deep learning permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci și a mai multor tipuri secundate de date, de informații.

„Dacă ar fi să ne raportăm limbajul corpului, dacă analizezi cele mai mici expresii poți să-ți dai seama inclusiv de intențiile care se află la nivelul subconștientului. Algoritmii deep learning utilizează o tactică similară, făcând posibilă analiza componentelor mai puțin vizibile din comportamentul utilizatorilor”, completează Cătălin Emilian.

Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin și să prezică ținta de achiziție. Cu alte cuvinte, putem afla cu exactitate ce își dorește. De cealaltă parte, algoritmii clasici pot doar să estimeze ce tipuri de produse ar putea atrage atenția consumatorului.

Potrivit datelor RTB House, campaniile derulate cu ajutorul deep learning au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice. O astfel de creștere poate fi esențială într-un domeniu precum cel al turismului, al modei sau în magazinele care oferă un portofoliu divers de produse, domenii în care numărul de oferte între diversele categorii de produse este aproape nelimitat.

Deep learning devine și o unealtă prin care marketerii să-și eficientizeze la maximum cheltuielile de marketing, care generează rezultate mult mai bune pentru diverse industrii, începând cu piața auto și divertisment, până la piața de marketing. Cu ajutorul deep learning industria de turism poate să genereze în timp real oferte cu prețuri, pachete și rezervări alese în funcție de fiecare utilizator. Rezultatul final nu este doar o îmbunătățire a experienței și a nivelului de satisfacție ale utilizatorului, dar și crearea de campanii programatice mult mai eficiente.

Citește și: Experiență extremă în Carpați cu UTV-uri Yamaha YXZ1000R

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

On The Go

Germania – principala destinație culturală a Europei

Publicat

pe

Germania – principala destinație culturală a Europei

Germania este una dintre cele mai importante destinatii pentru turismul cultural din Europa.

Peste 20 milioane de turisti din toata lumea ajung aici anual special pentru evenimentele culturale ce au loc pe tot parcursul anului (festivaluri de film, muzica, teatru, concerte si multe altele). Germania are peste 6700 de muzee, cu peste 15 milioane de vizitatori anual, 500 de teatre, peste 200 de evenimente de moda si lifestyle si 44 de monumente in patrimoniul mondial UNESCO.

Peste o treime din reprezentațiile de operă la nivel mondial au loc în Germania

Germania este centrul cultural al Europei cu 1,2 milioane de creatori de cultură, fiind principal destinație culturală din Europa, conform unui studiu Eurostat din 2017. Germania are 500 de teatre, având cea mai mare densitate de teatre din lume, și peste 6.700 de muzee cu aproximativ 15 milioane de vizitatori anual. 12% din călătoriile culturale ale europenilor sunt către Germania, înregistrând 20,4 milioane de turiști.

Locul 3 în Europa ca număr de monumente aflate în patrimoniul UNESCO îi revine Germaniiei, care deține 44 de monumente înregistrate. Pe lângă evenimentele culturale, anual, în Germania, au loc peste 200 de evenimente de fashion și lifestyle, unul dintre cele mai importante fiind Berlin Fashion Week, care atrage zeci de mii de participanți.

Incoming-ul german, o poveste de succes

Dacă în 1993 numărul de înnoptări ale turiștilor străini nu depășea 34.7 milioane, în anul 2018 Germania se poate bucura de o creștere de 53 de milioane de înnoptări ale oaspeților străini. Conform cifrelor oferite de Oficiul Federal de Statistică, 87.7 milioane de înnoptări au fost înregistrate în unități de cazare în Germania în anul 2018, cu o creștere de 5% față de 2017.

Creștere cu 8,2% a numărului turiștilor români în Germania

Germania a fost una dintre destinațiile europene preferate de turiștii români în 2018, cu un total de 1.132.020 de înnoptări, înregistrând un nou record. Profilul românilor care călătoresc în Germania este format din turiști cu vârsta medie de 39 ani, care petrec aproximativ 9 nopți în orașele Germaniei.

Cele mai multe nopți petrecute de români s-au înregistrat în Bavaria (28.2%), urmată de landul Baden-Württemberg cu un procentaj de 16.4% și Renania de Nord – Westfalia (13% din nopțile petrecute de români în Germania). Germania reprezintă o destinație de vacanță atractivă pentru România.

Printre preferințele românilor, vacanțele au fost clasate pe locul 1, cu 38% din totalul călătoriilor din Germania, urmate de călătoriile de afaceri (33%) și alte tipuri de călătorii (29%). Călătoriile în orașe și la evenimente (45%), călătoriile dus-întors (27%) și sejururile în zonele de vacanță (17%) sunt cele mai preferate călătorii de vacanță în Germania.

Leipzig – 1,8 milioane de turisti in anul 2018

Conform datelor Institutului Federal de Statistică, orașul Leipzig a înregistrat în anul 2018 peste 1,8 milioane de turiști, cu o ședere medie de aproximativ 2 nopți. Orașul are o capacitate de cazare de peste 15.000 de locuri, fiind un important centru de conferințe și expoziții dar și o destinație pentru turiștii iubitori de artă și muzică, având câteva zeci de muzee și săli de concerte.

Descoperă și: 10 lucruri pe care trebuie să le faci neapărat în Miami

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare

On The Go

Hotel Capital Plaza din București aniversează 10 ani de la deschidere și estimează pentru 2019 o creștere de 10% a cifrei de afaceri

Publicat

pe

Hotel Capital Plaza

La 10 ani de la deschidere, hotelul Capital Plaza din București, clasificat la patru stele, reprezintă un model de business românesc de succes în industria ospitalității, fiind alegerea preferată a oamenilor de afaceri străini care ajung în Capitală.

Într-un deceniu de la deschidere, peste 70% dintre oaspeții unității de cazare au fost străini, trend menținut și în 2019. Per total, în 10 ani, peste 300.000 de turiști au ales hotelul Capital Plaza ca unitate de cazare. Gradul de ocupare al hotelului păstrează tendințele actuale ale pieței, în medie, în 10 ani, acesta fiind de peste 75%.

“Hotelul nostru a fost conceput de oameni de business pentru oameni de business. Acționariatul este 100% românesc, iar întregul concept a avut la bază promovarea unui model de business local. De la investitori, proiectant și designer, la angajați și management, vorbim doar despre români. Capital Plaza este un hotel de 4 stele, independent, neafiliat unui lanț internațional și am vrut să onorăm moștenirea istorică a locului în care este amplasat. În secolul XIX, pe locul hotelului, era marcată limita de nord a Bucureștilor. Designul contemporan și denumirile sălilor de evenimente reflectă pe deplin acest lucru”, spune Cătălin Ștefan, General Manager, Hotel Capital Plaza.

Un restaurant elegant, o braserie cochetă și o cafenea ce amintește de Bucureștiul de odinioară sunt elementele care întregesc atmosfera de rafinament și eleganță a hotelului Capital Plaza. Centrul de conferințe este alegerea perfectă pentru orice tip de evenimente corporate sau sociale, numeroase companii de top prezente în România alegând una dintre cele cinci săli dotate pentru astfel de momente.

”Grija față de client și serviciile excelente ne-au adus aprecieri și am fost recompensați prin numeroase premii la evenimente de profil. Este cel mai bun semn că atât clienții, cât și furnizorii ne apreciază”, spune Cătălin Ștefan.

În cei 10 ani de activitate, veniturile hotelului din segmentul de cazare au însumat 60% din total, restul fiind acoperit de segmentul reprezentat de organizarea de evenimente corporate si sociale. La final de 2018, cifra de afaceri a Capital Plaza a fost de peste 13 milioane de lei (aprox. 2,8 milioane de euro), iar pentru 2019 este estimată o creștere de 10%.

“Pe termen scurt și mediu ne-am propus să aducem îmbunătățiri, să ne aliniem noilor tendințe de pe piața hotelieră, dar și din zona de tehnologie, pentru că vrem să oferim clienților noștri facilități adecvate unui hotel de patru stele premium. Ne-am câștigat clienții pe baza serviciilor oferite, concurăm cu succes hotelurile de lanț și vrem să ne păstrăm poziția în piață și standardele de calitate înalte deja impuse”, completează Cătălin Ștefan.

Inaugurat pe 1 octombrie 2009, Capital Plaza este unul dintre cele mai importante hoteluri de patru stele din București, singurul dintre cele cu o capacitate mare de cazare neafiliat unui lanț internațional. Hotelul este desfășurat pe 7.500 de metri pătrați, iar în prezent are aproximativ 70 de angajați. Localizat la doar câteva minute de Piața Victoriei, hotel Capital Plaza este o unitate de cazare modernă, cu o capacitate de 95 de camere, 5 săli de conferințe și 3 restaurante.

Descoperă și: 6 locuri de cazare inedite din toate colțurile lumii

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare

On The Go

Companiile care nu și-au rezervat încă loc la ediția de toamnă a Târgului de Turism se mai pot înscrie zilele acestea

Publicat

pe

TTR

Ediția de toamnă a Târgului de Turism al României va avea loc la ROMEXPO între 14 și 17 noiembrie 2019 în Pavilionul B1.

Printre sutele de expozanți tradiționali ai manifestării se numără agenții de turism, tour-operatori, zonele turistice din România prin intermediul: Administrațiilor Publice Locale, Asociațiilor de Turism, Oficiilor de Turism, Consiliilor Județene si primăriilor.

Companiile care nu și-au rezervat încă loc la ediția de toamnă a Târgului de Turism se mai pot înscrie pentru a se afla, astfel, între privilegiații care-și întâlnesc direct publicul!

Târgul de Turism al României beneficiază de o campanie media puternic targetată, care se desfășoară atât în mass-media tradițională (presă scrisă, radio, TV), cât și în mediul on-line, în special pe rețelele de socializare.

Evenimentul este un instrument optim pentru companiile care activează în domeniul turismului pentru promovarea celor mai bune oferte de vacanță către publicul larg, din ce în ce mai dornic să își planifice din timp călătoriile, dar și pentru realizarea de parteneriate noi și aprofundarea celor existente.

În plus, mediatizarea de care Târgul de Turism are parte an de an îl face să devină o scenă de pe care niciun actor important din domeniul turismului nu trebuie să lipsească!

Târgul de Turism al României este, de altfel, și unul dintre cele mai importante evenimente organizate de ROMEXPO, peste 10.000 de vizitatori alegând să îl viziteze la ediția de toamnă 2018.

Pentru detalii legate de spațiile disponibile și modalitatea de înscriere, contactați organizatorii:

Ana Craciun
Telefon: +40 21 207 7000 ext. 1078
Mobil: +40 758 837 712
Fax: +40 21 207.70.70
ana.craciun@romexpo.ro

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Advertisement
Turul cramelor - Santorini Turul cramelor - Santorini
Food & Drinks26 august 2019

Turul cramelor și vinurile pe care nu trebuie să le ratezi în Santorini

Dacă vrei să încerci ceva special în Santorini, atunci ține cont de acest scurt ghid în care vei descoperi cele...

City Break08 iulie 2019

Alex Filip a explorat Marsilia în alergare

Alex Filip este pasionat de alergare și bicicletă și indiferent de orașul în care ajunge, sigur iese la o tură....

On The Go01 iulie 2019

Sfaturi pentru un road trip fără griji în vacanța de vară

Temperaturile sunt din ce în ce mai ridicate și singurul lucru la care te mai gândești este vacanța de vară....

Bari - Italia Bari - Italia
City Break03 iunie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Bari

La doar două ore de zbor cu avionul de București și extrem de accesibil ca preț, Bari, un oraș de...

Running Break Running Break
City Break02 iunie 2019

RUNNING BREAK: Locuri cool de alergare în Lisabona, Paris și Viena

Dacă ești pasionat de alergare, cel mai probabil fiecare city break se transformă într-un „running break”. Așa că avem câteva...

Marsilia Marsilia
City Break11 mai 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Marsilia

Marsilia, cel mai vechi oraș din Franța, are un trecut bogat, însă și un prezent frumos, cu peste 300 de...

Malaga Malaga
City Break25 aprilie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Malaga

Malaga este un oraș plin de viață, cu o gastronomie excelentă și o clima perfectă. Bine ai ajuns într-unul din...

Palma de Mallorca Palma de Mallorca
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Palma de Mallorca

Palma de Mallorca este una dintre cele mai căutate destinații de vacanță din Spania. Avem și noi câteva recomandări ca...

Viena Viena
City Break05 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Viena

Viena este o combinație genială între grandoarea istorică și frenezia unei capitale moderne. Și avem câteva ponturi ca tu să...

Munchen - Germania Munchen - Germania
City Break04 martie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în München

München, capitala landului Bavaria din Germania, este un loc uluitor din toate punctele de vedere. Și avem câteva recomandări pentru...

Advertisement

Trending