Rămâneți conectați

On The Go

Diesel şi Samsonite călătoresc în jurul lumii cu o nouă colaborare exclusivă

Publicat

pe

Diesel şi Samsonite călătoresc în jurul lumii cu o nouă colaborare exclusivă

Diesel si Samsonite au creat o colecție de genți originale, semi-transparente, extrem de detaliate, având ȋn gând noua generație de călători moderni şi pe cei care fac naveta ȋn scop de afaceri.

Colecția specială funcționează pe baza unor contraste vizuale. Piesele iau naștere de la o bază solidă neagră, iar rețeaua de plasă galben-deschis de la interior conferă un aspect unic şi permite un nivel gradual de transparenţă. Ȋn plus faţă de design, colecția Samsonite x Diesel oferă o serie de caracteristici practice pentru călătorii care își privesc bagajele ca pe o extensie a existenței lor de zi cu zi.

Colecția exclusivă reinterpretează 3 colecții iconice Samsonite cu o doză consistentă din atitudinea și ADN-ul Diesel, pentru o varietate completă, care include atât piese de călătorie, cât și rucsacuri business.

Valiza rigidă Neopulse cu volum mare integrează toate detaliile necesare călătoriilor, inclusiv un lacăt TSA, roți duble cu alunecare ușoară, un interior practic și un mâner cu tub dublu, combinând perfect funcționalitatea cu stilul.

Roțile duble cu alunecare uşoară ale articolelor de călătorie înfățișează logoul iconic Diesel cu cap de Mohican, iar interiorul spațios și bine organizat prezintă țesătura originală din plasă. Geamantanul este disponibil în patru mărimi care variază de la Spinner 55 de dimensiunea cabinei, la XL Spinner 81.

Gama Paradiver Light cu ȋnveliş soft constă într-un rucsac de laptop, un rucsac Duffle cu roți cu dimensiuni de cabină și două valize Duffle de check-in, pe roți.

Colecția oferă o multitudine de avantaje pentru călătorie: numeroase buzunare pentru organizare, multă capacitate de împachetare și un mecanism ușor şi confortabil pentru cărat, cu bretelele practice pentru geanta de cabină Duffle on Wheels. Materialul este rezistent la apă și murdărie, ceea ce face ca aceste piese să fie perfect adaptabile pentru diferite ocazii de călătorie.

În ambele colecții, articolele de călătorie vin însoțite de câte rucsac cu șnur, cu design unic și confortabil, care se atașează cu butoni magnetici de interiorul căptușelii. Rucsacul stylish este perfect pentru depozitarea ușoară a necesarelor zilnice.

În plus, piesele cu dimensiuni de cabină au integrat la exterior un port USB care îți dă posibilitatea să îți încarci dispozitivele electronice care au nevoie de un boost de energie în timp ce tu ești în mișcare.

Există și un buzunar interior special pentru a-ți depozita în mod practic bateria și să o conectezi la portul USB pentru o utilizare mai ușoară.

Colecția business Openroad completează linia cu 2 variante practice: un rucsac pentru laptop 15.6” și un rucsac Weekender 17.3”. Combinând designul distinctiv cu mai multe opțiuni perfecte pentru organizare, rucsacul business este creat pentru a întoarce privirile în timp ce îți ține the business essentials. Odată cu amplificarea fenomenului călătoriilor de tip business și “bleisure” (business & leisure), rucsacul Weekender 17.3” este ideal pentru profesioniștii urbani care caută să își organizeze eficient intrumentele de business, în timp ce își păstrează echipamentul de călătorie separat.

Colecția Diesel & Samsonite va fi ȋn curând disponibilă ȋn Diesel Store Băneasa Shopping City.

Urmărește travelingmag.ro pe Facebook și Instagram

Citește în continuare
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

On The Go

Bucureștiul, de 4 ani capitală termală și destinație de wellness renumită pe plan internațional

Publicat

pe

Trei milioane de români, adică aproape 1 din 5 români care locuiesc în țară, și un milion de turiști străini au vizitat Therme în cei patru ani de la deschiderea complexului termal din nordul Bucureștiului.

Capitala este astfel, de 4 ani, pe harta europeană și mondială a turismului de wellness și relaxare. Therme, cel mai mare centru de relaxare și wellness construit greenfield din Europa dar și cea mai exotică destinație din România 365 de zile pe an, atrage turiști nu doar din București sau din alte orașe ale țării ci și multi turiști străini, peste 25 % dintre clienții centrului provenind din țări precum Italia, Bulgaria, Israel, UK, Germania sau SUA.

Bucureștiul, pe harta turismului de relaxare și wellness la nivel mondial

Odată cu deschiderea Therme, Bucureștiul a devenit una dintre cele mai importante atracții din zona turismului de relaxare și wellness, alături de prima și cea mai veche capitală termală atestată istoric, Roma.

Capitala României se află pe primul loc în topul destinațiilor turistice din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2019, cu peste 1,4 milioane de turiști care au apelat la serviciile de cazare.

Astfel, Therme se află în top pe lista locurilor de vizitat din România, atât a turiștilor cât și a publicațiilor străine precum TripAdvisor și Culture Trip care recomandă Therme atât pentru unicitatea experienței dar și pentru petrecerea sejurului în România.

Wellness-ul este un trend global în continuă creștere determinat de nevoia oamenilor de a-și recăpăta echilibrul între viața profesionala și cea personală, dedicând mai mult timp pentru relaxarea și bunăstarea individuală. Global Wellness Institute afirmă că economia globală din jurul wellness-ului crește de două ori mai rapid comparativ cu rata creșterii economice.

Românii, din ce în ce mai atrași de locuri exotice și mai pretențiosi în alegerea destinațiilor de petrecere a timpului liber

Apetitul turiștilor români pentru destinații exotice a crescut considerabil. În ultimii ani, românii și-au crescut bugetele de vacanță, călătoresc mai des iar curiozitatea de a descoperi continente și culturi noi i-a condus spre destinații exotice.

’Suntem încântați să fim aleși ca destinație de relaxare și wellness de peste patru milioane de români și străini, în doar patru ani de activitate. Ce ne bucură și mai mult este că am atras atenția turiștilor asupra Bucureștiului, plasând capitala pe harta celor mai populare destinații de wellness. Am constatat că românii au un apetit din ce în ce mai mare pentru cultura exoticului dar și a activităților sănătoase. Tocmai de aceea am dezvoltat programe de wellness și activități ce îmbină experiențele culturale inedite cu preparate și activități de care au parte în vacanțe, chiar la ei acasă”, a declarat Andrada Seitan, Director Comunicare Therme București.

Therme, un superlativ exotic al sănătății și relaxării aproape de casă

În cei patru ani de activitate, Therme a pus la dispoziția clienților opt extinderi și noi facilități: un nou corp de 4.000 mp – Galaxy Relax, cea mai mare plajă urbană din Europa – Sands of Therme, cu o suprafață de 30.000 mp, două parcuri tematice cu o suprafață de 10.000 de mp și 20.000 de plante (Feng Shui și Pangeea, unice în Europa) dar și un restaurant-concept care include 12 stații de live cooking și 5 zone de influență culinară, inspirat din viața exploratorului german Alexander von Humboldt.

Totalul investitiilor în această perioadă se ridică la peste 100 milioane de euro iar planurile de dezvoltare cu siguranță nu se vor opri aici.

Therme București este cel mai mare Therme din Europa, având o capacitate de 4.000 de persoane simultan indoor.  Cu cele peste 880.000 de plante, pe o suprafață totală înverzită de 18.000 mp, la Therme București se află cea mai mare grădină botanică de interior și exterior din România.

Vizitatorii pot admira peste 3.000 de arbuști și mii de orhidee la interior, dar și 1.500 palmieri, care la rândul lor, reprezintă un alt superlativ – cea mai mare plantație de palmieri indoor de pe continentul european.

Cele trei restaurante Therme, The Mango Tree, Humboldt și Greens au o capacitate totală de 800 locuri și oferă o incursiune în lumea experiențelor culinare exotice. Therme București pune la dispoziția clienților produse proaspete, zi de zi, de cea mai bună calitate și preparate din bucătăria asiatică, mediteraneană, americană, etc.

Sustenabilitatea este un alt principiu care demonstrează viziunea centrului. Din punct de vedere al eficienţei energetice, Therme Bucureşti funcţionează din resurse proprii în proporţie de 80%. Therme a devenit prima construcție din România distinsă cu cea mai înaltă treaptă de certificare acordată unei facilități sustenabile, certificarea LEED Platinum, pentru implementarea de strategii și soluții practice și măsurabile care vizează obținerea unor performanțe ridicate în următoarele categorii: eficiența apei, consumul de energie și atmosferă, materiale și resurse și calitatea mediului înconjurător.

Calitatea apei termale din piscinele Therme, extrasă de la peste 3000 de metri adâncime, filtrată cu cele mai moderne tehnologii și tratată prin ozonare, este certificată de către SGS Insitut Fresenius ( lider mondial în inspecția, verificarea și certificarea calității produselor dintr-o varietate largă de domenii).

Mai mult, European Spas Association a acordat Therme Bucuresti certificarea Thermal Spa of Europe pentru cele mai înalte standarde internaționale de calitate pentru spa-uri și centre medicale de wellness.

Superlativele centrului, tehnologia avansată, design-ul, ambianța exotică la prețuri accesibile, temperatura constantă de 30 de grade tot timpul anului și cele peste 40 de activități de wellness incluse în tariful de acces în fiecare zi sunt doar câteva dintre motivele pentru care Therme București a devenit repede unul dintre locurile preferate din România pentru petrecerea timpului liber.

Pentru primii 4 ani de activitate, cel mai mare complex de wellness, relaxare și distracție din Europa cu ape termale, cifrele vorbesc de la sine, cu un total de 1.460 zile de vacanță într-un paradis urban: 4 milioane vizitatori; 910.000 participanți la ritualurile Aufguss; 3 milioane de cocktail-uri exotice și peste 3,3 milioane de preparate servite; 200 petreceri în piscină; 70 petreceri pe plajă și 150 de concerte live.

Infografic Therme 4 ani

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

Citește în continuare

On The Go

Companie aeriană Animawings va opera pe piața autohtonă

Publicat

pe

Animawings

Animawings, o nouă companie aeriană specializată în chartere, va opera zboruri pe piața românească începând din acest an.

Operatorul aerian are ca acționari compania Memento Group, din care face parte și Christian Tour, cel mai mare turoperator român, precum și operatorul aerian elen Orange2Fly.

Ideea de a crea această companie s-a născut în urmă cu mai bine de un an și a pornit de la nevoia reală de aeronave care să deservească turoperatorii ce organizează zboruri charter în România. Piața autohtonă a charterelor este în creștere, în timp ce numărul avioanelor disponibile pentru chartere în România nu reușește să acopere necesarul”, a declarat Tudor Constantinescu, director comercial Animawings.

Animawings are la dispoziție două avioane de tip Airbus A320-200, cu câte 180 de locuri. Acestea vor asigura zborurile charter operate de către o parte dintre turoperatorii din România către destinații de vacanță din Grecia, Turcia, Spania, Egipt și Tunisia.

Încă din primul moment, noua companie aeriană s-a bucurat de succes, oferta noastră fiind îmbrățișată de piață, astfel că întreaga capacitate a fost contractată de către turoperatori de prestigiu ce activează în România, printre care se numără TUI TravelCenter, Dertour, Prestige Tour, Christian Tour. Solicitări au venit și de la alți turoperatori, dar flota pe care o avem în acest moment nu ne permite să onorăm toate cererile. Sperăm ca în viitor, când vom dispune de o flotă mai mare, să deservim toți turoperatorii din piață interesaţi de organizarea de zboruri charter”, a precizat Antonio Stoian, CEO Animawings.

Cursele charter organizate de către touroperatori şi operate de Animawings vor beneficia de servicii complete pentru călători (bagaj de cală, bagaj de mână şi catering la bord).

Planurile de dezvoltare ale noului operator aerian sunt mari și nu se limitează doar la zona de chartere, aceasta fiind văzută doar ca o primă etapă. Pentru viitor, se are ȋn vedere mărirea flotei şi extinderea gamei de servicii.

Echipa Animawings este formată din specialiști din domeniul transportului aerian, având o amplă experiență în aviația română și străină.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

Citește în continuare

On The Go

Paralela 45 la 30 ani: noi chartere spre Turcia și Grecia, peste 160 de circuite pe toate continentele și 70 de milioane de euro rulaj

Publicat

pe

Paralela 45 la 30 ani

Paralela 45, una dintre primele trei agenții de turism înființate după 1989, împlinește 30 de ani de activitate în 2020.

De la vacanțele organizate în anii ’90 pe litoral, la Istanbul, în China și Grecia, portofoliul Paralela 45 a fost extins continuu și cuprinde în acest an sute de programe de vacanță. 1,8 milioane de turiști au călătorit în 30 de ani cu Paralela 45, care a ajuns la un rulaj de 70 milioane euro la finalul anului trecut și estimează o creștere de 12-15% în acest an.

Istoria uneia dintre cele mai longevive agenții de turism începe în ianuarie 1990, când Alin Burcea și Adrian Grigorescu, colegi și ghizi la Întreprinderea de Turism, Hoteluri și Restaurante, au decis să deschidă împreună o agenție de turism. Trei luni mai târziu, Paralela 45, nume dat de un artist plastic, inaugura primul sediu în Bulevardul Regina Elisabeta, iar proprietarii erau surprinși de avalanșa de turiști.

„Noi deschideam la ora opt, iar coada era deja formată în fața agenției. Vindeam la vremea aceea vacanțe pe litoral, pe care le contractasem de la hotelierii pe care îi cunoscusem ca ghizi. Apoi am început să vindem vacanțe la munte și în zona balneo. Invitam oamenii să ia loc și era inedit pentru ei, care cumpăraseră până atunci stând în picioare, la un ghișeu”, povestește Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Trei luni mai târziu, a fost organizată și prima excursie în străinătate: Istanbul cu autocarul, iar prima destinație mai îndepărtată oferită turiștilor a fost China. Încă din primii ani, în portofoliul turoperatorului au intrat Grecia, Egipt, Antalya pentru vacanțele verii și circuitele turistice.

În anii ’90, Paralela 45 a fost prima agenție de turism care a organizat vacanțele românilor la campionatele mondiale de fotbal. Sute de persoane au participat, din doi în doi ani, la meciurile din Statele Unite, Anglia, Franța și Belgia.

„La sfârșit de iunie, cu un autocar închiriat de la BTT, am plecat la Istanbul cu primul nostru grup extern, pentru care am fost ghid. Excursia costa la vremea aceea 25 de dolari și 500 de lei. Peste șase ani am început să vindem vacanțe cu zboruri charter în Antalya. Au fost 2.000 de turiști în primul an, iar anul trecut au fost de 12 ori mai mulți. Destinația a devenit cea mai căutată pentru vacanța de vară, iar numărul orașelor de unde se zboară spre Antalya e în creștere. Din 2020 avem zboruri și din Constanța, Craiova și Satu Mare, nu numai din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Arad, Târgu Mureș, Baia Mare, Oradea, Iași, Bacău, Suceava, Târgu Mureș”, declară Alin Burcea.

Alte zboruri noi în acest an sunt din Cluj-Napoca spre Bodrum, din Târgu Mureș și Oradea spre Creta – Heraklion și de la București spre Mykonos.

Cu zboruri charter ori curse regulate, Paralela 45 are în ofertă în 2020 vacanțe în Turcia (Antalya și Bodrum), Grecia (Chania, Heraklion, Corfu, Rodos, Mykonos), Spania (Costa Blanca, Costa Brava, Costa del Sol, Palma de Mallorca, Tenerife), Italia (Coasta Amalfitană, Ischia, Sardinia, Sicilia, Toscana), Egipt (Sharm el Sheikh și Hurghada), Cipru de Nord și de Sud, Portugalia (Cascais și Estoril), Tunisia, Mauritius, Maldive, Seychelles, Indonezia, Emiratele Arabe Unite.

Un loc important în oferta Paralela 45 este ocupat de circuite. Turiștii pot alege din peste 160 de excursii pe toate continentele: de la America de Nord la Australia, de la Africa până la Islanda. Circuitele cu avionul sunt organizate cu zboruri din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Sibiu și Budapesta. Acestora li se adaugă cele cu autocarul care preiau turiști din mai multe orașe ale țării. Ca noutăți, în 2020, în portofoliul de circuite au fost incluse croaziere în insulele grecești și Turcia, Veneția, China (Tibet și Yangtze), Japonia și Coreea de Sud, Namibia, Senegal, SUA (Miami), Alaska și Yukon, Noua Zeelandă etc.

„Am început să punem accentul pe circuite de când am devenit agenție acreditată IATA, la patru ani de la înființare. Primele au fost în Grecia și erau organizate cu autocarul, dar alte destinații, mai îndepărtate, au devenit accesibile pe măsură ce ne-am extins parteneriatele cu companiile aeriene. Am fost ani de zile `Paralela celor 100 de circuite’, iar acum avem peste 160 de astfel de programe, pe toate continentele”, declară CEO Paralela 45.

Activitatea turoperatorului se desfășoară acum prin rețeaua de 50 de agenții proprii și francize, care se extinde constant din 2003. Primele două agenții Paralela 45 deschise au fost în București și Timișoara.

“Am urmărit o creștere sănătoasă și turiști mulțumiți cărora să le oferim permanent vacanțe în destinații noi. Investim în dezvoltarea programelor turistice, în tehnologie și în oameni. Am plecat la drum doi, eram opt la finalul anului 1990, iar acum suntem o echipă de peste 280”, precizează CEO Paralela 45.

Aproape jumătate dintre angajați au o vechime între 5 și 20 de ani. Anual, fiecare angajat care împlinește cinci sau încă cinci ani în companie este recompensat în cadrul unui program intern de fidelizare (Fidelity Star).

30 de ani de activitate i-au adus turoperatorului Paralela 45 nenumărate premii, atât pentru activitatea echipei, cât și pentru produsele turistice și investițiile realizate. Cele mai importante dintre acestea sunt: „The Most Trusted Brand”, timp de șașe ani consecutivi, trofeul „Superbrands” la categoria agenții de turism, doi ani la rând, „Cel mai bun Turoperator Outgoing” în cadrul Galei TopHotel Awards, în ultimii trei ani, trofeul GPeC pentru „Cel mai bun magazin online de travel” în 2018 și 2019.

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește TravelingMag.ro pe FacebookInstagram și YouTube!

Citește în continuare
Advertisement
Stockholm Stockholm
City Break20 ianuarie 2020

Recomandări pentru o zi de vis în Stockholm

Stockholm, capitala Suediei, este o destinație interesantă pentru un city break. Găsești aici o arhitectură inedită, experiențe culturale și culinare....

Un road trip cu noul Opel Astra Un road trip cu noul Opel Astra
Destinations12 ianuarie 2020

Un road trip cu noul Opel Astra pe drumurile din landul german Hessa

Un city break la Frankfurt nu este niciodată o idee rea, mai ales dacă ai de gând să și ieși...

City Break18 decembrie 2019

11 târguri de Crăciun din Europa la care trebuie să ajungi iarna aceasta

Dacă îţi place atmosfera de Crăciun, cu luminiţe, colinde și goana după cadouri pentru toţi cunoscuţii, atunci cu siguranţă un...

Turul cramelor - Santorini Turul cramelor - Santorini
Food & Drinks26 august 2019

Turul cramelor și vinurile pe care nu trebuie să le ratezi în Santorini

Dacă vrei să încerci ceva special în Santorini, atunci ține cont de acest scurt ghid în care vei descoperi cele...

City Break08 iulie 2019

Alex Filip a explorat Marsilia în alergare

Alex Filip este pasionat de alergare și bicicletă și indiferent de orașul în care ajunge, sigur iese la o tură....

On The Go01 iulie 2019

Sfaturi pentru un road trip fără griji în vacanța de vară

Temperaturile sunt din ce în ce mai ridicate și singurul lucru la care te mai gândești este vacanța de vară....

Bari - Italia Bari - Italia
City Break03 iunie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Bari

La doar două ore de zbor cu avionul de București și extrem de accesibil ca preț, Bari, un oraș de...

Running Break Running Break
City Break02 iunie 2019

RUNNING BREAK: Locuri cool de alergare în Lisabona, Paris și Viena

Dacă ești pasionat de alergare, cel mai probabil fiecare city break se transformă într-un „running break”. Așa că avem câteva...

Marsilia Marsilia
City Break11 mai 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Marsilia

Marsilia, cel mai vechi oraș din Franța, are un trecut bogat, însă și un prezent frumos, cu peste 300 de...

Malaga Malaga
City Break25 aprilie 2019

Recomandări pentru o zi de vis în Malaga

Malaga este un oraș plin de viață, cu o gastronomie excelentă și o clima perfectă. Bine ai ajuns într-unul din...

Advertisement

Trending